Renault clio 4 rüzgar sorunu yargıtay kararı kesin çözüm

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
hocam garanti süresi kaç yıl yada kaç km.
aracım 2017 model ikinci sahibiyim. elimde fatura mevcut

Merhabalar sıfır araca 3 yıl veya 💯 bin km garanti verilir hangi si önce dolar ise garantisi biter bilginize ikinci el olmasıda birşeyi değiştirmez kişiye değil araca garanti veriliyor
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Ankara Renault mais araç bedelini ödedi ve 2 ay geçmesine rağmen aracın satışını almıyor 👍
 

ferdi03

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
hocam özel mesajla yargıtay kararını gönderirmisiniz. bende vereceğim
 

Çaylak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2018
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Merhaba sayın gmc, 2014 model 1.2 icon edc araç sahibiyim, şanzıman için 2 gün önce yeni bir güncelleme yapıldı. dün işten gelirken bir anda yanıp sönen motor lambası uyarısı, akabinde yokuş kalkış desteği uyarısı ve esc kontrol ettirin uyarısı verdi. araç çekişten düştü ve titremeye başladı sağa çekip bekledim. servise danışarak yavaş ve arada durarak eve ulaşabildim. Aracın bütün bakımlarını yetkili servisinde yaptırmaktayım. uzatılmış garantim vardı bitti bitecek. aracı bugün servise bıraktım servisle görüşmemde aracın ciddi sıkıntısı olduğu 1. silindirin çalışmadığı belirtildi. son bir yılda termostat arızasından (kullanıcıdan kaynaklı değil) gerekli değişimler, sırasıyla 2 kez servis kaydı açılmak suretiyle rüzgar sesinden sağ ve sol kapı cam fitil değişimi, ayrı bir kayıtla bu kez klape motoru değişimi, şanzıman için beyin değişimi onayı alındı, en son da ne yazık ki bu durumla karşı karşıyayım araç daha 67 bin km de tüm bakım ve onarımlar süresinde yetkili serviste yapıldı. ilginç olan ne yazık ki bakımdan çıktıktan bir kaç ay gibi kısa süre içerisinde bu sıkıntılar baş gösterdi. ilgili arkadaşla görüştüğümde bu hususun kullanıcıdan kaynaklı olmadığını tam olarak söylemese de ( zira bu beyanda bulunamıyorlar) bir nevi beyan etti. şahsen artık aracın hatalı üretim olduğunu düşünmekteyim. zira tarafıma makul olsun olmasın bir açıklama sunulamamakta, son çıkan fatura yüzde 20 indirimli 19 bin. araca dikkat eden biriyim zira günlük kullanmaktayım. bu konuda hassasımdır aracı hırpalamam ve aşırı zorlamam. bundan sonra Renault marka bir araç artık alırmıyım büyük konuşmak istemiyorum. bu arada aracın uzatılmış garantisi bu ay bitecek, bunun dışında diğer ufak tefek problemlerden hiç bahsetmiyorum. En basitinden aracın gösterge panelinin içinde toz var, trim sesi vs. kısacası bu süreçte araçtan ve markadan soğudum. Kesin olmamakla birlikte muhtemelen yargı yoluna başvuracağım. sizin bu konuda bilginiz var tavsiyeniz ne olur davanın garanti bitmeden açılması şart mı yoksa başvuru yeterli mi şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.​




 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Merhaba sayın gmc, 2014 model 1.2 icon edc araç sahibiyim, şanzıman için 2 gün önce yeni bir güncelleme yapıldı. dün işten gelirken bir anda yanıp sönen motor lambası uyarısı, akabinde yokuş kalkış desteği uyarısı ve esc kontrol ettirin uyarısı verdi. araç çekişten düştü ve titremeye başladı sağa çekip bekledim. servise danışarak yavaş ve arada durarak eve ulaşabildim. Aracın bütün bakımlarını yetkili servisinde yaptırmaktayım. uzatılmış garantim vardı bitti bitecek. aracı bugün servise bıraktım servisle görüşmemde aracın ciddi sıkıntısı olduğu 1. silindirin çalışmadığı belirtildi. son bir yılda termostat arızasından (kullanıcıdan kaynaklı değil) gerekli değişimler, sırasıyla 2 kez servis kaydı açılmak suretiyle rüzgar sesinden sağ ve sol kapı cam fitil değişimi, ayrı bir kayıtla bu kez klape motoru değişimi, şanzıman için beyin değişimi onayı alındı, en son da ne yazık ki bu durumla karşı karşıyayım araç daha 67 bin km de tüm bakım ve onarımlar süresinde yetkili serviste yapıldı. ilginç olan ne yazık ki bakımdan çıktıktan bir kaç ay gibi kısa süre içerisinde bu sıkıntılar baş gösterdi. ilgili arkadaşla görüştüğümde bu hususun kullanıcıdan kaynaklı olmadığını tam olarak söylemese de ( zira bu beyanda bulunamıyorlar) bir nevi beyan etti. şahsen artık aracın hatalı üretim olduğunu düşünmekteyim. zira tarafıma makul olsun olmasın bir açıklama sunulamamakta, son çıkan fatura yüzde 20 indirimli 19 bin. araca dikkat eden biriyim zira günlük kullanmaktayım. bu konuda hassasımdır aracı hırpalamam ve aşırı zorlamam. bundan sonra Renault marka bir araç artık alırmıyım büyük konuşmak istemiyorum. bu arada aracın uzatılmış garantisi bu ay bitecek, bunun dışında diğer ufak tefek problemlerden hiç bahsetmiyorum. En basitinden aracın gösterge panelinin içinde toz var, trim sesi vs. kısacası bu süreçte araçtan ve markadan soğudum. Kesin olmamakla birlikte muhtemelen yargı yoluna başvuracağım. sizin bu konuda bilginiz var tavsiyeniz ne olur davanın garanti bitmeden açılması şart mı yoksa başvuru yeterli mi şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.​





Öncelikle merhaba yetkili servis bakım raporları ve garanti kapsamında araç şikayetlerini belirten raporlar ile garantisi bitmeden hukuki sürece başvurmanız gerekmektedir aynı şikayetden ötürü 2kez servis raporu farklı şikayetden ötürü yılda 4 adet servis raporu var ise değişim talep edebirisiniz aracın ilk sahibi olmanız şart değildir kişiye değil araca garanti verilmektedir bilginize.
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Sonunda aracı teslim edim Renault Mais dan yıllar sonra kurtulduk darısı tüm tüketicilere
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Clio 4 alırken birkez daha düşünmek gerekir.
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Öncelikle merhaba yetkili servis bakım raporları ve garanti kapsamında araç şikayetlerini belirten raporlar ile garantisi bitmeden hukuki sürece başvurmanız gerekmektedir aynı şikayetden ötürü 2kez servis raporu farklı şikayetden ötürü yılda 4 adet servis raporu var ise değişim talep edebirisiniz aracın ilk sahibi olmanız şart değildir kişiye değil araca garanti verilmektedir bilginize.
garanti süreci bitmeden hukuk tüketici mahkemesi ne dava açmak gerekir.
 
Üst