Renault clio 4 rüzgar sorunu yargıtay kararı kesin çözüm

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Öncelikle üstadım merhaba evet garanti gözetmeden bu sorunu yada herhangi bir sorunu gidermekle yükümlü yetkili servisler,lakin benim aracımın sorununu 3 farklı yetkili serviste toplamda 6 kere aynı şikayetden ötürü işlem görmesine rağmen çözemediler fakat çözemedikleri gibi gitdiğim yetkili servislerde şu cevabı aldım fabrika yapamamış ise biz nasıl yapacağız diye muhattab bulur isek burda bir sıkıntı var demektir ayrıca kanun derki bir şikayetden ötürü 2 veya 3 veya yılda farklı şikayetden ötürü 4 adet servis raporu var ise ürünü değiştirmekle yükümlüdür diyor’,lakin kanunu yada bu yasayı uygulamıyorlar tüketici ise mevcut uygulanması gereken kanunu yada yasayı bir tüketici merciine başvurarak uygulatmaya çalışmaktadır burdada bir terslik var demektir kanatımca ve yerel mahkeme 3 bilir kişi ile fabrikasyon ayıp mal olduğunu kurul ile tespit etmiş temyize yargıtaya gitmişsin yargıtay onamış 2013 model elimde yok kıymet değer tespiti yapılsın parasını ödeyim demişsin değer tespiti yapılmış itiraz etmişsin davayi kaybettini kabullenerek mahkeme masrafını ve avukat lık ücretini ödemişsin eee daha ne istiyorsun ne uğraştırıyorsun be kardeşim koskoca renault mais Ankara şubesi benlemi uğraşıyor yani anlayamadım
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Öncelikle üstadım merhaba evet garanti gözetmeden bu sorunu yada herhangi bir sorunu gidermekle yükümlü yetkili servisler,lakin benim aracımın sorununu 3 farklı yetkili serviste toplamda 6 kere aynı şikayetden ötürü işlem görmesine rağmen çözemediler fakat çözemedikleri gibi gitdiğim yetkili servislerde şu cevabı aldım fabrika yapamamış ise biz nasıl yapacağız diye muhattab bulur isek burda bir sıkıntı var demektir ayrıca kanun derki bir şikayetden ötürü 2 veya 3 veya yılda farklı şikayetden ötürü 4 adet servis raporu var ise ürünü değiştirmekle yükümlüdür diyor’,lakin kanunu yada bu yasayı uygulamıyorlar tüketici ise mevcut uygulanması gereken kanunu yada yasayı bir tüketici merciine başvurarak uygulatmaya çalışmaktadır burdada bir terslik var demektir kanatımca ve yerel mahkeme 3 bilir kişi ile fabrikasyon ayıp mal olduğunu kurul ile tespit etmiş temyize yargıtaya gitmişsin yargıtay onamış 2013 model elimde yok kıymet değer tespiti yapılsın parasını ödeyim demişsin değer tespiti yapılmış itiraz etmişsin davayi kaybettini kabullenerek mahkeme masrafını ve avukat lık ücretini ödemişsin eee daha ne istiyorsun ne uğraştırıyorsun be kardeşim koskoca renault mais Ankara şubesi benlemi uğraşıyor yani anlayamadım

Renault tabi ki sizinle ugrasmiyor fakat bu noktada yaptirim gucu malesef devletin yetkisinde olmasina ragmen kullanmiyor ve vatandasini eziyor. Bu sadece araba için değil gunumuzde belli buyukluge ulasmis markalarin uyguladiklari yildirma politakasi. Nasıl olsa devlet yaptirim uygulamıyor bende elimden geldigince uzatirim yoluna giderek tuketicinin vazgecmesini bekliyorlar ve malesef bir çok tuketici de surecin uzamasindan dolayi hakli olduklari davadan vazgecerek sonucu kabulleniyor. Olay tamamen bundan ibaret. Devlet adam olup devletligini yapsa bu firmaya diger ayipli malları degistirmesi için zaman verse zamanin sonunda hata giderilmezse okkali bir ceza kesse ( bkz amerika enisyon hatasindan dolayi vw ye uc kere milyar dolarlik ceza kesti ve pasa pasa odediler ) ve bunu bir kaç firma ile orneklese inanin hiç bir tuketici boyle ugrasmaz o ilgili firma da bu cezanin altina girmemek adina gerekeni siz adim atmadan yapar. Ama burasi turkiye ve burda siz kanunu bile isletemezsiniz bu firmalara karsi..


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
Instagram :mad:flu_e_nce
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Evet gayet haklısınız aynı yıldırma politikasını bizede uygulamaktadırlar fakat yılmadan mücadelemize devam ettik ve ediyoruz etmeliyizde bugün itiraza karşı icra mahkeme sinin atamış olduğu bilirkişi aracı inceledi ve 2 Mayıs da icra mahkemesi var rapor yetişir bu tarife diyerek ayrıldık 2 Mayıs da görecek bizede insanları uyarmak ve emsal teşkil edecek raporu yayınlamak düşüyor herkes müracaat etse benim 4yıl uğraştığım kadar kimse uğraşmaz diye düşünüyorum ve watsap haber hatlarında bu belgeleri yayınlamak tüketici için farz oldu
 

megane1878

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Hayırlı olsun ancak keşke yetkili servislerle problemi çözme yolunda daha uzlaşıcı bir yol izleseydiniz,
Ben de 20-25 yıllık bir Renault kullanıcısıyım,
1990 model R-9 Broadway, 1997 model R-9 Broadway, 2000 model Clio-2 1.4 16 V RXT, 2004 Model Megane-2 Hb Dinamik, 2011 Model Megane-3 Coupe Impressor, 2009 Koleos 2.0 BVA,
Ayrıca eşimin 2011 Model Clio-3 1.2 BVR, 2013 Model Captur 1.2 Edc
Annemin 1997 Model Clio-1 BVA
Gibi birçok aracı kullandık kullanıyoruz, bu süreçte en önemli konunun insan ilişkisi ve iletişimin iyi kurulmasi olduğunu tecrübe ettim ve bunun çok faydasını ve yardımını gördüm,
İzmir Renault Mais yetkili serviste 25 yıllık bir geçmişim var, bu iyi iletişim tüm Mais çalışanları tarafınca hep takdir edilmiş ve karlılık bulmuştur, nasıl bizler maisten iyi kaliteli güvenilir hizmet ve problemlere çözüm bekliyorsak onlarda bizden iyi iletişim, empati, sağduyu, sabır ve tatlı dil bekliyorlar aynı şekilde bizim de onlardan beklediğimiz gibi,
Peki neden bu kadar açıklama yaptım, konu sizi haksız çıkarmak değil aksine destek olmak kendi aracımı servise götürdüğümde Clio-4 ile ilgili rüzgar sorununu ve bu sorunu nasıl çözdüklerini ve ana fabrikaya ilettiklerini bana bildirmişlerdi, çözüm çok basitti aslında pencere fitil yuvasında rüzgar sesini kesecek ek parçalar ekleyip Mais çalışanı usta problemi çözüyor ve fabrikaya geri dönüş yapıyordu, belli bir süre bu problem devam etti ve herhalde bildiğim kadarıyla belli bir model yılı sonrası problem çözüldü,
Anlatmak istediğim ben de eski bir kaliteci ve otomotiv yan sanayinde çalışmış bir müdür olarak, satış birimi olan Mais el problemi çÖebilmek adına yapılacak adımlar ve olmaz ise oyak renault fabrika ile iletişime geçmektir, aslında yapılması gereken insanları kendi yerimize koyup empati kurabilmek keşke iletişim ve iyi niyet ile çözümü bulunabilseydi ve mahkemeye gerek kalmasaydı,
Hayırlısı olsun,
Murat Güçlü Büyükuncu
Dr Metalurji ve Malzeme Yük Müh


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

zekiak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Silikon ile o sorun çözülüyor. Siz araçtan soğumuşsunuz bence. Kelebek cam çıtası arasına silikon sıktım ve düzeldi. Size bişey diyemem haklısınız ama çözümü var kısacası
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Mrb dediğiniz gibi silikon sıktılar ve kesmedi aynı zamanda fransadan çekomastik gelecek diye 3 ay salladılar nihayetinde uygulamada bi işe yaramadı aynen araçtan soğumadım nefret ettirdiker yetkili servisler milli servet herkes hakkını arasın bence emsal teşkil edecek raporları her isteyene gönderiyorum.
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Üstadım yetkili servis raporu olmadan mahkeme ye veremiyorsunuz zaten aynı şikayetden ötürü 6 adet yetkili servis raporu doğrultusunda tüketici mahkemesine başvurduk zaten benim nekadar uzlaşıcı olduğum burdan belli zaten uzlaşmayan yerkili servisler ve ankara renault mais tır.sorunu çözmüş olsalardı sizce mahkeme ye verilirmiydi tüketicinin aklıyla oynuyorlar renault mais dediğiniz ustalarınız müşterilerinin arkalarından nasıl küfür ediyorlar bir bilseniz aracınıza nasıl davranıyorlar görseniz umarım yazdıklarınıza pişman olursunuz sizlerde müdürlük yapmış olabilir siniz lakin mais satış sonrası müdürüne küfür olayını anlatmama rağmen dakka bir gol bir o gün test sürüşüne çıkan kişiler araca birde kamera takmış dürzüye bak demelerinden tutunda çeşitli küfürlere kadar özel güvenlik görevlisi müşterinin aracını kullanmasına kadar daha ne anlatayım sayın müdürüm
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Hayırlı olsun ancak keşke yetkili servislerle problemi çözme yolunda daha uzlaşıcı bir yol izleseydiniz,
Ben de 20-25 yıllık bir Renault kullanıcısıyım,
1990 model R-9 Broadway, 1997 model R-9 Broadway, 2000 model Clio-2 1.4 16 V RXT, 2004 Model Megane-2 Hb Dinamik, 2011 Model Megane-3 Coupe Impressor, 2009 Koleos 2.0 BVA,
Ayrıca eşimin 2011 Model Clio-3 1.2 BVR, 2013 Model Captur 1.2 Edc
Annemin 1997 Model Clio-1 BVA
Gibi birçok aracı kullandık kullanıyoruz, bu süreçte en önemli konunun insan ilişkisi ve iletişimin iyi kurulmasi olduğunu tecrübe ettim ve bunun çok faydasını ve yardımını gördüm,
İzmir Renault Mais yetkili serviste 25 yıllık bir geçmişim var, bu iyi iletişim tüm Mais çalışanları tarafınca hep takdir edilmiş ve karlılık bulmuştur, nasıl bizler maisten iyi kaliteli güvenilir hizmet ve problemlere çözüm bekliyorsak onlarda bizden iyi iletişim, empati, sağduyu, sabır ve tatlı dil bekliyorlar aynı şekilde bizim de onlardan beklediğimiz gibi,
Peki neden bu kadar açıklama yaptım, konu sizi haksız çıkarmak değil aksine destek olmak kendi aracımı servise götürdüğümde Clio-4 ile ilgili rüzgar sorununu ve bu sorunu nasıl çözdüklerini ve ana fabrikaya ilettiklerini bana bildirmişlerdi, çözüm çok basitti aslında pencere fitil yuvasında rüzgar sesini kesecek ek parçalar ekleyip Mais çalışanı usta problemi çözüyor ve fabrikaya geri dönüş yapıyordu, belli bir süre bu problem devam etti ve herhalde bildiğim kadarıyla belli bir model yılı sonrası problem çözüldü,
Anlatmak istediğim ben de eski bir kaliteci ve otomotiv yan sanayinde çalışmış bir müdür olarak, satış birimi olan Mais el problemi çÖebilmek adına yapılacak adımlar ve olmaz ise oyak renault fabrika ile iletişime geçmektir, aslında yapılması gereken insanları kendi yerimize koyup empati kurabilmek keşke iletişim ve iyi niyet ile çözümü bulunabilseydi ve mahkemeye gerek kalmasaydı,
Hayırlısı olsun,
Murat Güçlü Büyükuncu
Dr Metalurji ve Malzeme Yük Müh

Evet haklısınız müşteri ve satış sonrası diyalog ilişkileri çok önemli sizi bende esnafım az ilişkileri bilirim renault mais şubesi için size katılmıyorum yazdıklarınız için mais çalışanları müşterilerin arkasından küfür ediyorlar araçta kamera olmasına rağmen sövüyorlar satış sonrası müdürüne söylememe rağmen aynı gün teste çıkıldığında küfür ediyorlar uzlaşma tarafına ne yetkili servisler nede mais yanaştı atölye içerisinde kapı döşemeleri nasıl atıldığı nerede durduğu nu gördük
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
k
Rüzgar sesi sorununa çok basit işlem diyorsunuzda peki aynı şikayetden ötürü 6 adet rapor var elimizde neden yapamadılar peki çokmu istedik biz işimizi gücümüzü bırakıp 4yıl boyunca mercilerde uğraşalım
 

serdar75

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
59
Tepki puanı
0
Puanları
0
Davanızda sonuna kadar haklısınız bence.Mahkemeler ve yargıtay karar vermişse sonucuna uymak zorundalar,bunun bahanesi olamaz..

İnsanlara insan gibi davranmayı öğrenmesi lazım MAİS'in.
Bende Bursa mais'de neler gördüm ve ne sinir harpleri yaşadım,en son 14 senelik renault sevgimden nefret ettirip markadan soğuttular,aracımı dahi sattım..
Bu hizmet ve servis anlayışı oldukça da bir daha yanına yaklaşmam Renault'un.
Sadaka ile iş yaptırmıyoruz.Para verip araç alıyoruz,servise gidiyoruz ve paramızın emeğimizin karşılığını istiyoruz.Lütuf istemiyoruz ki..

Umarım en kısa sürede istediğiniz sonuca ulaşırsınız...
 

AST

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
257
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Evet sizde haklısınız insanların aklıyla oynuyorlar yargıtay kararı olmasına rağmen mais çamura yaıtıyor diğer araçların garantisi bitmesini bekliyor bence insan olmayan insan gibi muamelede bulunamaz
 
Üst