Renault edc sorunu ve basit cozumleri.

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Bu bilgiler icin teşekkürler bende ilk firsatta servise gidip yazilim güncellemesine ve baski balata kalibrasyon isine baktiracagim. Ankarada akbak yetkili serviste gayet iyi anlayan bir usta varmis oraya gidecegim. Sizin önerebileceginiz yetkili servis varmi Ankara’da


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Ankara’da yasamiyorum malesef bilemiyorum. Fakat yetkili servisten ziyade isten anlayan ozel bi servise gitmeniz daha net sonuc verir.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Oglen gibi aku olayini da hallettim. Varta nin 74 amper akusunu aldim. Eski akuyu biraktim 270,00 tl tuttu. Akuden sonra aracin calismasina kadar herseyi degisti. Kalkistaki sertlik ve vuruntu debriyaj kalinraayonu sonrasi azalmisti fakat aku de degisince tamamen ortadan kalkti. 1-2 gecislerindeki karasizlik yok oldu. Aku takildiktan sonra ozellikle sıkısık trafige girerek bu kararsizligi yapabilecegi sekilde 40 dakikaya yakin kullandim ve en ufak bir sacmalama olmadi.

Bu olayin bu kadar kolay cozulecegini bilseydim bir bucuk sene bosuna bu akuyle kullanmazdim. Bu arada arac calisirken hafif vuruntu yapar gibi calisiyordu. Su an pamuk gibi caliaiyor. Rolantide beklerken kasa biraz sallaniyordu ortadan kayboldu.

Bu tip sorunlari yasayan arkadaslar akulerini mutlaka kontrol ettirsinler.

Keyifli forumlar.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
Oglen gibi aku olayini da hallettim. Varta nin 74 amper akusunu aldim. Eski akuyu biraktim 270,00 tl tuttu. Akuden sonra aracin calismasina kadar herseyi degisti. Kalkistaki sertlik ve vuruntu debriyaj kalinraayonu sonrasi azalmisti fakat aku de degisince tamamen ortadan kalkti. 1-2 gecislerindeki karasizlik yok oldu. Aku takildiktan sonra ozellikle sıkısık trafige girerek bu kararsizligi yapabilecegi sekilde 40 dakikaya yakin kullandim ve en ufak bir sacmalama olmadi.

Bu olayin bu kadar kolay cozulecegini bilseydim bir bucuk sene bosuna bu akuyle kullanmazdim. Bu arada arac calisirken hafif vuruntu yapar gibi calisiyordu. Su an pamuk gibi caliaiyor. Rolantide beklerken kasa biraz sallaniyordu ortadan kayboldu.

Bu tip sorunlari yasayan arkadaslar akulerini mutlaka kontrol ettirsinler.

Keyifli forumlar.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

güzel bilgiler, teşekkürler....

eski akünün nefesi yetmiyormuş anlaşılan:)

balata kalibrasyonunun derde deva olmasıda güzel. aynı şeyler yapılıp sonuca ulaşılamıyorsa değişik yollar denenmeli umarım balata kalibrasyonu edc şikayetlerinin aşısı olur
 

okanmeydan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2018
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Anlattıklarınız resmen antidepresan etkisi yaptı gevşetti bizi. Teşkkürler bunlar kulağımıza küpe olacak artık.

SM-C5018 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
güzel bilgiler, teşekkürler....

eski akünün nefesi yetmiyormuş anlaşılan:)

balata kalibrasyonunun derde deva olmasıda güzel. aynı şeyler yapılıp sonuca ulaşılamıyorsa değişik yollar denenmeli umarım balata kalibrasyonu edc şikayetlerinin aşısı olur

İnsallah kesilir artik bu sorunlar. Bunlar da cozum olmazsa artik devreye baski balata degisimi, beyin gibi agir masraflar giriyor.

Anlattıklarınız resmen antidepresan etkisi yaptı gevşetti bizi. Teşkkürler bunlar kulağımıza küpe olacak artık.

SM-C5018 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ben kendimi bu sikintidan kurtardim umarim herkese yardimci olur.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ahmetaydın

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2018
Mesajlar
237
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Verdiğiniz bilgiler için gerçekten teşekkürler, ayrıca kimse sorun yaşamaz umarım hiçbir şekilde, iyi günler
 

ceshme

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
44
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Merhaba;az önce dahil oldum fanclub e

@er.tansel bey , paylaşımınız için çok teşekkür ederim tam olarak aradığım yanıt bu sanırım

zira 214 model 1.5 edc (90 000 km ) aracımı alalı 2 ay ve 9500 km oldu ancak son 2 haftadır ( yaklaşık son 750 - 500 km dir )aynen aktardığınız gibi 1 . ve 2 . vites geçişlerin de bu sorunları yapıyor ve sesleri çıkarıyor. ayrıca hareket halin de zaman zaman klima devreden çıkıp soğutmuyordu ki sanırım hepsi sizin aktardıklarınızla uyuşuyor.

paylaşımınızı okur okumaz öğle arası koşarak otomobilime gittim ve baktım ki aküm " elf marka ve 60 amper "

emin olmak @er.tansel bey ve konu ile ilgili diğer arkadaşlara teyit etmek istiyorum. ben bu akümü değiştirmeli miyim ? ne dersiniz ? aynen sizlerin aktardığı vuruntu, kararsızlık yapmakta edc ve klima seyir halin de bazen devreden çıkmakta .


saygılarımla
 

alsh

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Eki 2017
Mesajlar
321
Tepki puanı
0
Puanları
0
Teşekkürler hocam bilgilendirmeler için.
 

Atom

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
168
Tepki puanı
0
Puanları
0
Ayni sorunlar bende de vardi servis kavramayi degistirdi. Titreme tamamen kesildi. Hatta 3e atarken sraap diye ses geliyodu oda kesildi. Ancak 2den 1 e duserken nadirde olsa o paaat kuuut sesleri yine gelmeye devam ediyor. Akume baktirdim. 72 amper dedi elektrik ci ama bu kisi cikarmayabilir dedi. Biraz daha idare etsin onuda degistirelim bakalim akunun araca olan etkisine
 

ceshme

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
44
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
VDD1By.jpg

Merhaba benim akünün fotosu
sizce değiştirmem gerekir mi ; bahsi geçen sorunların düzelmesi amacıyla
elf yazmıştım ama renault nissan 60 Ah görünüyor benim akü

teşekkür ederim.
saygılarımla...
 
Üst