Renault Megane coupe 2,0 ide motor yardım

*Korkmazbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,425
Tepki puanı
15
Puanları
0
Yaş
39
Geçmiş olsun aramızda İDE sahibi arkadaşlar var ve sorunsuz bir şekilde kullanıyorlar...
Arabayı almadan yetkili serviste expertiz yaptırsaydınız keşke...
 

mas46

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ocak 2012
Mesajlar
28
Tepki puanı
0
Puanları
0
bende renonun programı var canlı resim yok sadece cizim olarak temsili resim cıkr
bahsettiginiz sekilde bir parca cıkmıyor
belirttgim parcaların dısında enjektor tapa takımı cıkıyor 45 lira falan oda 26 parcadan olusuyor belki dedginiz o olabilir
baskada zaten herhangi bir parca yok yakıt hattı kısmıznda


Bende Renault Dialogys programı var ordan size referans bumarası versem parça temin edebilirmisiniz

Örneğin

1n8yl.jpg

7-8-9 numaralı parçalar

fiyatıda tek tek belirtirseniz sevinirim

bide 8 inci bölümdeki segmanların montajı hakkında bilgi verirseniz sevinirim

bu segmanların 4 tane büyük olanı söktüğümüzde çıktı öteki küçük 4 tane çıkmadı
 

croman

Burak ÖZKAN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,063
Tepki puanı
7
Puanları
0
Yaş
33
bence bu arabayla finaller başlamadan ankaraya gitmenizi tavsiye ederim geçmiş olsun üzücü sinir bozucu bir durum
 

mas46

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ocak 2012
Mesajlar
28
Tepki puanı
0
Puanları
0
Az Kaldı Zaten Şu Finaller 20 Ocakta Bitiyor Arayı Yükletecem Ankara Geleceğim Bu Gidişle

Beni Kandıran Fiyatı Oldu devir yakıt masrafı 2011 ocak badrolü dahil

10 000 tl ye mal oldu biraz dökük ama sanayide bir hırdavatçıcada çalışıyorum kendim toplarım dedim

araç 118 000 de değişeni yok komple boyalı toparlacağız artık fiyat kandırdı ah ah kandık işte ucuz etin yahnisi yenmiyormuş adamında o fiyata verdiğinden bir şey çakmalıydım

ustaya gösterdik bir şeyi yok bunun dedi dedi Antalyadan Çıkamadık ama çıktık bir yola Allah Sonumuzu Hayır Getire

Bu Zaman Kadar Her İşi ANlımızın Akıyla Başardık Bunuda Başarırız İnşallah

Zoruma Giden Araba Aldık 3 gün keyfini sürdük okula hala otobüsle gidip geliyorum yanarım yanarım şöyle ağız tadıyla süngeri elime alıp köpürte köpürte yıkayamadım silemedim arabamı tamirciden çıkmadı çıkar inşallah her zamanla aslında sabırsız biriyim ama Allah Sabır Veriyor işte
 
Son düzenleme:

wetx

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
19
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
46
arkadaşım bahsettiğin sorun çok basit bir sorun sakın korkma benim başımada gelmişti aynısı. ilk yapacağın şey herhangi bir servise gidip orjinal parçayı istetmek olacak fiyatı 80 tl ve bursada ki ana depolarında mevcut. sonra enjektör kütüğünü söküp sadece kütüğe giren oringleri değiştir alttakilere yani motara giren bölümdekilere dokunma. teflon contalarda sıkıntıdan dolayı yeni takılan kauçuk conta yırtılıyor ve ciddi manada benzin kaçırıyor araç. eğer sorunu çözemezsen özelden ulaş yardımcı olmaya çalışırım kabloya gelince yeterki elektrik kaçırmasın ve temasta problem olmasın ide motarlar yapı gereği daha yüksek sıcaklıkta çalıştığından plastik bölümlerde mutlaka böyle kavrulmalar oluyor. enjektörlerin herhangi bir sırası yok kabloda ise motara bakarken senin sağın 1 kütük üzeindeki regülarör ve basınç sensörüne yakın olan taraf 4. oluyor. enjektörlerin altında yüzük seti falan yok direk motara oturuyor. burda tek sıkıntı emme manifoldunun çok zor sökülmesi :) ankarada nuh usta var ona uğra yardımcı olur.
 
Son düzenleme:

mas46

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ocak 2012
Mesajlar
28
Tepki puanı
0
Puanları
0
arkadaşım bahsettiğin sorun çok basit bir sorun sakın korkma benim başımada gelmişti aynısı. ilk yapacağın şey herhangi bir servise gidip orjinal parçayı istetmek olacak fiyatı 80 tl ve bursada ki ana depolarında mevcut. sonra enjektör kütüğünü söküp sadece kütüğe giren oringleri değiştir alttakilere yani motara giren bölümdekilere dokunma. teflon contalarda sıkıntıdan dolayı yeni takılan kauçuk conta yırtılıyor ve ciddi manada benzin kaçırıyor araç. eğer sorunu çözemezsen özelden ulaş yardımcı olmaya çalışırım kabloya gelince yeterki elektrik kaçırmasın ve temasta problem olmasın ide motarlar yapı gereği daha yüksek sıcaklıkta çalıştığından plastik bölümlerde mutlaka böyle kavrulmalar oluyor. enjektörlerin herhangi bir sırası yok kabloda ise motara bakarken senin sağın 1 kütük üzeindeki regülarör ve basınç sensörüne yakın olan taraf 4. oluyor. enjektörlerin altında yüzük seti falan yok direk motara oturuyor. burda tek sıkıntı emme manifoldunun çok zor sökülmesi :) ankarada nuh usta var ona uğra yardımcı olur.

Teşekkür ederim ilginiz için şu anda enjektör tesissat kablosu lazım soketler artık gevremiş elimize döküldü
 

mas46

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ocak 2012
Mesajlar
28
Tepki puanı
0
Puanları
0
Hallettim galiba şimdilik çalışıyor çok şükür 300 km yaptım tık yok sonrada olmaz inş.
 

wetx

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
19
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
46
Hallettim galiba şimdilik çalışıyor çok şükür 300 km yaptım tık yok sonrada olmaz inş.

hocam yinede dikkatli ol benimki 700 km sonra tekrar yırtılmıştı. tek çözüm orjinal oringler ben size parça kodunu yazayım 7701206551 bu sette ihtiyacınız olan tüm parçalar var.
 

0zan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 May 2011
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
mas46, diagramdaki 8 nolu parçayı nereden temin ettin?
 
Üst