Shell GTL ve NITRO PLUS Deneyimi

ApSUVai

B A Ş K A N,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
17,869
Tepki puanı
188
Puanları
0
Yaş
46
Devamlı BP den alıyorum mazotu,Shell den depoyu fulleyeceğim bu sefer,senin yazını okuduktan sonra nitro almaya karar verdim,paylaşımın için teşekkür ederim kardeşim...:eyv

2009 Dan Beri Diyorum Sana Bir Kac Depo Al Farkı Farket Beşyoldaki Kilerin Sol Çaprazından Al Usta
 

serkan_yenidunya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 May 2011
Mesajlar
56
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
34
aracımı aldıgımdan beri shell kullanıyorum yakıt almaya 45 km yol gidiyorum 45 km de geliyorum 90 km

zaman zaman GTL kullanıyorum ( kullanıyordum şimdi kalktı ) GTL ile İstanbul'a 2.5 saatte girdim... 350 km yol çok acil bir işim vardı geri dönüşte o kadar hızlı olmama rağmen 1 depo yakıt ile 350+350=700 yaptım ve klima sürekli açıktı 1 depoyu öyle bitirdim

gittigim yerde aracı stop etmedim 30-45 dk çalıştı aynı şekilde geldigimdede çalıştı ve ışık yandı...


çekişi mükemmel gidişi harika yakışı ise fenaaa

GTL yakıtı üretimden kalktı sebebi ise yine maliyet GTL nin açılımını kullanan arkadaşlar biliyordur, bilmeyenler için tekrardan hatırlatmak istiyorum

Akaryakıt teknolojisinin öncü şirketi Shell, geliştirdiği sentetik katkı olan GTL teknolojisine (Gas to Liquids)-(Gazdan sıvıya dönüştürülmüş)” sahip yeni ürünü “Shell V-Power Diesel+GTL teknolojisini İngiltere Thornton’da bulunan Shell Teknoloji Merkezi’nde gerçekleştirdi
 

KaRaHaN

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
7,127
Tepki puanı
442
Puanları
0
Yaş
43
gtl kullandığım zaman ses ve sarsıntı daha azdı, şimdiyse menzil biraz arttı :eyv

Olayın özü gtl katkı olarak motoru yağlandıran ve aşınmayı azaltıp vibrasyonu azaltan bir.katkısı ile performans orantılıydı ancak nitro bu konuda daha makul oluşu fullsave e yakın bir katkı kullanmasından dolayı fiyatı makul ve vibrasyonu gtl e göre daha fazla. Gtl şatış karı olarak tr tatmin etmedi ama olan bize oldu kaçırdık o yakıtı ülkeden :(
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0

2009 Dan Beri Diyorum Sana Bir Kac Depo Al Farkı Farket Beşyoldaki Kilerin Sol Çaprazından Al Usta

tavsiye ettiğin günden beri gtl kullandım, satışı durmasaydı devam edecektim...

aracımı aldıgımdan beri shell kullanıyorum yakıt almaya 45 km yol gidiyorum 45 km de geliyorum 90 km

zaman zaman GTL kullanıyorum ( kullanıyordum şimdi kalktı ) GTL ile İstanbul'a 2.5 saatte girdim... 350 km yol çok acil bir işim vardı geri dönüşte o kadar hızlı olmama rağmen 1 depo yakıt ile 350+350=700 yaptım ve klima sürekli açıktı 1 depoyu öyle bitirdim

gittigim yerde aracı stop etmedim 30-45 dk çalıştı aynı şekilde geldigimdede çalıştı ve ışık yandı...


çekişi mükemmel gidişi harika yakışı ise fenaaa

GTL yakıtı üretimden kalktı sebebi ise yine maliyet GTL nin açılımını kullanan arkadaşlar biliyordur, bilmeyenler için tekrardan hatırlatmak istiyorum

Akaryakıt teknolojisinin öncü şirketi Shell, geliştirdiği sentetik katkı olan GTL teknolojisine (Gas to Liquids)-(Gazdan sıvıya dönüştürülmüş)” sahip yeni ürünü “Shell V-Power Diesel+GTL teknolojisini İngiltere Thornton’da bulunan Shell Teknoloji Merkezi’nde gerçekleştirdi

biraz fazla yakıyordu ama çekişi gidişi güzeldi...

Olayın özü gtl katkı olarak motoru yağlandıran ve aşınmayı azaltıp vibrasyonu azaltan bir.katkısı ile performans orantılıydı ancak nitro bu konuda daha makul oluşu fullsave e yakın bir katkı kullanmasından dolayı fiyatı makul ve vibrasyonu gtl e göre daha fazla. Gtl şatış karı olarak tr tatmin etmedi ama olan bize oldu kaçırdık o yakıtı ülkeden :(

güzel yakıttı ama artık yok, nitroyla devam.... alternatif olarak total aklımda değiştirirsen exellium'a geri dönerim...
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
GTL in üretimi çok maliyetli olduğu için GTL kalktı .
Nitro+ GTL den daha iyi detarjan katkılarına sahip .
Yani aracınızda hem yakıt yakıp hemde kurumsuz bir motora sahip olabilirsiniz.
 

cagatay52

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
2,690
Tepki puanı
41
Puanları
0
Yaş
35
Gözlemlerim dizel nitro plus üstüne. Benzin nitro plus kullanan arkadaşlarda fikirlerini paylaşırlarsa memnun oluruz....:eyv

GTL kullanıyorken, nitro+'a geçince farkettiklerim.

Devir alma, çekiş, hızlanma güzel
Menzil arttı
Sesiz çalışma ve titreşim Gtl'de daha başarılıydı, şimdi biraz yükseldi
Motor, Gtl'ye göre biraz daha geç ısınıyor
Nitro, GTL'den 7-8 kuruş daha ucuza geldi. Diğer firmaların eurodizeliyle aynı fiyat


Ek olarak kullandığım eurodizeller içinde en uzun menzile total exellium sahipti diyebilirim.

Sonuç: Devirlenme ve çekişten memnun olduğumdan şimdilik nitro+'a devam....


ben opetten fullforce alıyorum bende memmunum ama bazen menzil 100 km fark ediyo total veya shell mi dönsem ne dersiniz
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
ben opetten fullforce alıyorum bende memmunum ama bazen menzil 100 km fark ediyo total veya shell mi dönsem ne dersiniz

deneyebilirsiniz. farkı anlamak için en az 2-3 depo kullanmak gerekir, aralarında 1-2 kuruş fark anca var yok. exellium, nitro alınca opete göre sarsıntının azaldığını görebilirsiniz büyük ihtimal menzilde artacak tabiki temiz yakıt bulmak kaydıyla...
 

cagatay52

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
2,690
Tepki puanı
41
Puanları
0
Yaş
35
deneyebilirsiniz. farkı anlamak için en az 2-3 depo kullanmak gerekir, aralarında 1-2 kuruş fark anca var yok. exellium, nitro alınca opete göre sarsıntının azaldığını görebilirsiniz büyük ihtimal menzilde artacak tabiki temiz yakıt bulmak kaydıyla...

20.000 kmdir opet kullanıyorum bu aralar biraz çekişten düştü gibi dci motorların yakıt seçtiği doğru ama dci nin sevdiği yakıt ne acaba onuda merak ediyorum shell gtl kullandım aracı ilk aldığım sıralar. subaplardan ses yaptı gibi geldi bıraktım... açıkçası dci hangi yakıtı sever ....
 

f@tih_28

Fatih Korkmaz,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
121
Tepki puanı
10
Puanları
0
Yaş
36
bende ilk çıktığından beri nitro dizel kullanıyorum performans çekiş diğer euro dizellere göre biraz daha iyi..gtl kullanıyordum gtl gerçekten sesi azaltıyordu.kalktıktan sonra nitroya geçtim bana gtl ye göre biraz daha fazla yakıyor gibi geldi biraz daha inceymiş sanırım..yetkili arkadaşta söyledi temizleyici özelliğini..hiç çoktan shellden almasanız bile 2-3 depoda bir nitro alın motor temizlensin dedi..çekiş gerçekten başarılı özellikle opetin euro dizeline göre..ki fiyatta aynı sayılır.sırf bu yüzden bende 10 km uzaklıkta ki istasyona gidiyorum..
 

serkan_yenidunya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 May 2011
Mesajlar
56
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
34
GTL in üretimi çok maliyetli olduğu için GTL kalktı .
Nitro+ GTL den daha iyi detarjan katkılarına sahip .
Yani aracınızda hem yakıt yakıp hemde kurumsuz bir motora sahip olabilirsiniz.

bu arada iyi ki hatırlattın, çok haklısın GTL bol detarjanlı olan bir yakıt... istasyonda 5 lit. şişeye doldurmasını istedigimde 1 dk sürdü desem yeri var buda yakıt enjeksiyon - enjektör pompa sistemini temizlemesi için çok ideal bir yeni nesil sistemdir arkadaslar...

bu vesile ile yeni nesil yakıt alırken yeni nesil aracınıza yakıt katkısı koymamanızı öneriyorum...

ben opetten fullforce alıyorum bende memmunum ama bazen menzil 100 km fark ediyo total veya shell mi dönsem ne dersiniz

opetin yakıtını diger aracımda denedim hemde bi kaç depo olmak kosulu ile kesinlikle bereketsiz bir yakıt oldugu kesin ... !!!
 
Üst