Tırnak Aralığı

MeganeSever

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Şub 2017
Mesajlar
220
Tepkime puanı
1
Puanları
16
Arkadaşlar megane 2 1.6 16v motrunun tırnak aralığı limitleri nelerdir (birkaç motorda 0,3 - 1,0 olarak görmüştüm bundada aynı mı bilmiyorum) ve bu motorda kullanılar orjinal mais üretimi bujinin tırnak aralığı nedir? Araca platin buji takmayı düşünüyorum sizce iyimidir? (iridium takmayı düşünmüyorum)
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar megane 2 1.6 16v motrunun tırnak aralığı limitleri nelerdir (birkaç motorda 0,3 - 1,0 olarak görmüştüm bundada aynı mı bilmiyorum) ve bu motorda kullanılar orjinal mais üretimi bujinin tırnak aralığı nedir? Araca platin buji takmayı düşünüyorum sizce iyimidir? (iridium takmadı düşünmüyorum)
Ngk nin sitesinde marka model belirtince aracına uygun bujiyi bulabilirsin
 
Orjinal aralık 0.9mm . Sentille aralık kısaltılacaksa 0.7'ye kadar uygun olabilir lakin daha aşağısına çekilirse çiğ benzin atacağı kanaatindeyim.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Orjinal aralık 0.9mm . Sentille aralık kısaltılacaksa 0.7'ye kadar uygun olabilir lakin daha aşağısına çekilirse çiğ benzin atacağı kanaatindeyim.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bi ara metrik çakı almayı düşünüyordum ama sadece bu işlerde yarayacağı için sizce almaya değer mi? (10-20 tl gibi bir fiyatı var). 0,7'ye kadar ise rahatlayabildim sonunda
 
Bana kalırsa uğraştığınıza değmez.Bir ara bende lpg'den performans anlamında verim alayım diyerekten 0.8mm bosch lpg bujisi takmıştı bir fark görmedim. 60 bin km'dir ise eyquem 0.9mm çift tırnak buji kullanıyorum . aracınızın performans anlamında daha sağlıklı olmasını istiyorsanız bir kaç tavsiyede bulunabilirim. mobil 1 esp formula 5w30 yağ kullanıyorum kimileri çok ince yağ diyebilir fakat Adana'da yaşadığımı özellikle belirteyim, sıcak bir iklim ve ara ara oldukça devirli kullanırım.aracım 120 bin km 'de öncelikle Maşallah diyeyim araç kesinlikle yağ eksiltmiyor. Ek olarak en performanslı yağ bu diyebilirim, özellikle bütün yağların laboratuvar verilerini inceledim. Size tavsiyemdir aracınız sağlıklıysa kalın yağ koymayın. 2gün önce otobandan adanaya gelirken 2 boy önümde 110'luk civic vtec2 , civicin önündede 102'lik b6 kasa passat vardı. 120 gibi bi bastık passat önümüzde kaçamayınca civicle orta şerite geçip 190'a kadar bastık ben 2 boy arkadan başlamama rağmen tampona dayandım 190 'a kadar öyle devam edip bıraktık.Civic bu arada 1100 kg benim araç 1200 kg Bunları aracımı övmek için yazmadım demem o ki aracım gayet sağlıklı kullandığım malzemeleride size gönülden tavsiye ederim. Mobil 1 esp5w30 + eyquem 0.9mm çift tırnak + her bakımda hava,yağ,lpg filtren kesinlikle değişsin. Buji tırnak aralığı kısaltmakla uğraşma derim.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bana kalırsa uğraştığınıza değmez.Bir ara bende lpg'den performans anlamında verim alayım diyerekten 0.8mm bosch lpg bujisi takmıştı bir fark görmedim. 60 bin km'dir ise eyquem 0.9mm çift tırnak buji kullanıyorum . aracınızın performans anlamında daha sağlıklı olmasını istiyorsanız bir kaç tavsiyede bulunabilirim. mobil 1 esp formula 5w30 yağ kullanıyorum kimileri çok ince yağ diyebilir fakat Adana'da yaşadığımı özellikle belirteyim, sıcak bir iklim ve ara ara oldukça devirli kullanırım.aracım 120 bin km 'de öncelikle Maşallah diyeyim araç kesinlikle yağ eksiltmiyor. Ek olarak en performanslı yağ bu diyebilirim, özellikle bütün yağların laboratuvar verilerini inceledim. Size tavsiyemdir aracınız sağlıklıysa kalın yağ koymayın. 2gün önce otobandan adanaya gelirken 2 boy önümde 110'luk civic vtec2 , civicin önündede 102'lik b6 kasa passat vardı. 120 gibi bi bastık passat önümüzde kaçamayınca civicle orta şerite geçip 190'a kadar bastık ben 2 boy arkadan başlamama rağmen tampona dayandım 190 'a kadar öyle devam edip bıraktık.Civic bu arada 1100 kg benim araç 1200 kg Bunları aracımı övmek için yazmadım demem o ki aracım gayet sağlıklı kullandığım malzemeleride size gönülden tavsiye ederim. Mobil 1 esp5w30 + eyquem 0.9mm çift tırnak + her bakımda hava,yağ,lpg filtren kesinlikle değişsin. Buji tırnak aralığı kısaltmakla uğraşma derim.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aracimda bende mobil 1 kullabiyorum ama bu sefer birde http://www.liquimoly.com.tr deneyim diyorum. Kullananlar cok memnun oldugunu soyluyor ama yag pahali biraz.

SM-N910H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bana kalırsa uğraştığınıza değmez.Bir ara bende lpg'den performans anlamında verim alayım diyerekten 0.8mm bosch lpg bujisi takmıştı bir fark görmedim. 60 bin km'dir ise eyquem 0.9mm çift tırnak buji kullanıyorum . aracınızın performans anlamında daha sağlıklı olmasını istiyorsanız bir kaç tavsiyede bulunabilirim. mobil 1 esp formula 5w30 yağ kullanıyorum kimileri çok ince yağ diyebilir fakat Adana'da yaşadığımı özellikle belirteyim, sıcak bir iklim ve ara ara oldukça devirli kullanırım.aracım 120 bin km 'de öncelikle Maşallah diyeyim araç kesinlikle yağ eksiltmiyor. Ek olarak en performanslı yağ bu diyebilirim, özellikle bütün yağların laboratuvar verilerini inceledim. Size tavsiyemdir aracınız sağlıklıysa kalın yağ koymayın. 2gün önce otobandan adanaya gelirken 2 boy önümde 110'luk civic vtec2 , civicin önündede 102'lik b6 kasa passat vardı. 120 gibi bi bastık passat önümüzde kaçamayınca civicle orta şerite geçip 190'a kadar bastık ben 2 boy arkadan başlamama rağmen tampona dayandım 190 'a kadar öyle devam edip bıraktık.Civic bu arada 1100 kg benim araç 1200 kg Bunları aracımı övmek için yazmadım demem o ki aracım gayet sağlıklı kullandığım malzemeleride size gönülden tavsiye ederim. Mobil 1 esp5w30 + eyquem 0.9mm çift tırnak + her bakımda hava,yağ,lpg filtren kesinlikle değişsin. Buji tırnak aralığı kısaltmakla uğraşma derim.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mobil 1esp formula 5w30 çok kaliteli yağ parlama-yanma ısısı yüksek (254°diye hatırlıyorum) tam bi performans yağı . Bakımlı araç heryerde sahibinin yüzünü güldürür . Önerileri nize katılıyorum
 
Geri
Üst