vay başıma gelenler

Mr.Clio

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
1,142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
inanamadığım onay nedir biliyormusunuz, satış sonrası sorunlar bir müşteriyi size bağlamak için en kritik en önemli konudur bu sayede Hyundai kendini bu kadar geliştirdi müşterisine sunduğu hizmet kalitesinden.

burada bu müdürün erkek olup adam olup abi bizimkiler yapmışlar bir hata senden çok özür diliyerek yalan söylemeden dürüstçe söylemek durumundayım, ricam şudurki lütfen şikayetde bulunmayın oda insan ve hata yapmış ben bunu hemen tamir edeceğim ve gelecek servislerde bu hatamı özürüme ek olarak telafi edeceğimin sözünü veriyorum dese eminim ama %100 eminimki bu kadar tatlı,kibar ve anlayışlı kardeşimizin ne midesi bulanırdı, ne şikayet ederdi nede o servisten başka servisin yolunu tutardı iki partide mutlu huzurlu olurdu.

bunu yapmak ne kadar zor olabilirki? şaka gibi bir milletiz ya, hayatlarımız maalesef yalan dolan oldu gitti :( dürüstlük nerde kaldı ya yemin ediyorum benim bunları okudukça servis açıp adam gibi hizmet sunasım geliyor üzülüyorum.
 

ketoral

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Haz 2013
Mesajlar
847
Tepki puanı
39
Puanları
0
Yetkili servis adı altında küçük sanayi dükkanından farksız renault yetkili servisleri var.çalışanlarda sanayide iş bulamamış veya kovulmuş yeni yetme usta çıraklar..
 

indigo15

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
59
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
inanamadığım onay nedir biliyormusunuz, satış sonrası sorunlar bir müşteriyi size bağlamak için en kritik en önemli konudur bu sayede Hyundai kendini bu kadar geliştirdi müşterisine sunduğu hizmet kalitesinden.

burada bu müdürün erkek olup adam olup abi bizimkiler yapmışlar bir hata senden çok özür diliyerek yalan söylemeden dürüstçe söylemek durumundayım, ricam şudurki lütfen şikayetde bulunmayın oda insan ve hata yapmış ben bunu hemen tamir edeceğim ve gelecek servislerde bu hatamı özürüme ek olarak telafi edeceğimin sözünü veriyorum dese eminim ama %100 eminimki bu kadar tatlı,kibar ve anlayışlı kardeşimizin ne midesi bulanırdı, ne şikayet ederdi nede o servisten başka servisin yolunu tutardı iki partide mutlu huzurlu olurdu.

bunu yapmak ne kadar zor olabilirki? şaka gibi bir milletiz ya, hayatlarımız maalesef yalan dolan oldu gitti :( dürüstlük nerde kaldı ya yemin ediyorum benim bunları okudukça servis açıp adam gibi hizmet sunasım geliyor üzülüyorum.

Bende bu durumdann dolayi arabadanda servistende sogudum inanin insan hatasi olabilir deseki bi hata olmus inanin ayni servise yine giderim ama uslup cok kotu ben arabani yapcam 3 gun icinde haber vercem vicdaninida sana bırakıyorum bu ne demektir anlatamıyorum sanki bana sadaka verir gibi konusuyyor kimsenin ekmegi ile oynamak Allah yazdiysa bossun inanin sikayet bende etmek istemezdim Allah biliyor goruyor hayirlisi olsun baskda dicek bisey yok malesef
 

Mr.Clio

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
1,142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Bende bu durumdann dolayi arabadanda servistende sogudum inanin insan hatasi olabilir deseki bi hata olmus inanin ayni servise yine giderim ama uslup cok kotu ben arabani yapcam 3 gun icinde haber vercem vicdaninida sana bırakıyorum bu ne demektir anlatamıyorum sanki bana sadaka verir gibi konusuyyor kimsenin ekmegi ile oynamak Allah yazdiysa bossun inanin sikayet bende etmek istemezdim Allah biliyor goruyor hayirlisi olsun baskda dicek bisey yok malesef

sen sinirlenme kardeşim sinirle haklıyken haksız duruma düşebiliyor insan,öncellikle sakinliğini koru, düşün taşın iyiden iyiye ve profosyonekce napabilirim ne gibi yaptırımlarım olabilire bak bir gözden geçir.


şahsen bende serviste benim aracın kapısının plastik aksamını kırdıklarını gördüm adamlar yok mok çektiler bende dedimki hocam kırdığını senin videona gerek kalmadan kırabileceğini tahmin ederek seni telefonumda kayde aldım izlemek istermisin dedim Yusuf Yusuf olmuş halde özürler havada uçuştu ve şaka gibi gelecek ama adamlar yandaki araçtan kırılan parçayı söküp benim araca taktılar onuda aldım kayıt altına ve Renault maise gönderdim.

gelecek gidişimde müdüründe,o çalışanında orda olduğunu tekrar görebilince genel müdürlüğünde ne derece ciddi olduklarını anladım ve parçası değişen aracın plakasından sahibine ulaşabildim oda mahkeme yoluyla dava açtı.

özetle gerçekten çok sahtekarlar insanın midesini bulandırıyorlar ne diyeyim umarım başka alternatif bir servis vardır yakınında benimde yaptığım bu oldu servisi değiştirmek maalesefki
 

indigo15

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
59
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
sen sinirlenme kardeşim sinirle haklıyken haksız duruma düşebiliyor insan,öncellikle sakinliğini koru, düşün taşın iyiden iyiye ve profosyonekce napabilirim ne gibi yaptırımlarım olabilire bak bir gözden geçir.


şahsen bende serviste benim aracın kapısının plastik aksamını kırdıklarını gördüm adamlar yok mok çektiler bende dedimki hocam kırdığını senin videona gerek kalmadan kırabileceğini tahmin ederek seni telefonumda kayde aldım izlemek istermisin dedim Yusuf Yusuf olmuş halde özürler havada uçuştu ve şaka gibi gelecek ama adamlar yandaki araçtan kırılan parçayı söküp benim araca taktılar onuda aldım kayıt altına ve Renault maise gönderdim.

gelecek gidişimde müdüründe,o çalışanında orda olduğunu tekrar görebilince genel müdürlüğünde ne derece ciddi olduklarını anladım ve parçası değişen aracın plakasından sahibine ulaşabildim oda mahkeme yoluyla dava açtı.

özetle gerçekten çok sahtekarlar insanın midesini bulandırıyorlar ne diyeyim umarım başka alternatif bir servis vardır yakınında benimde yaptığım bu oldu servisi değiştirmek maalesefki
bulundugum il itibari ile zaten servis yok gittigim servis 120 km baska sevise gitmekte ayni 120 km farketmiyor yani benim anlamadigim mais bana donmedi konuyu arastirip en yakin zamanda size donecegiz diye bi mail atti oda otamatik gelen bi mail simdi aramamakta istemiyorum dediginiz gibi sikayet kotu bi durum ne yapabilirim bende bilmiyorum acikcasi su 3 gunu bi beklicez artik ya olay soguyacak yada cozum buluncak bilemiyorum artik
 

mstctp

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
301
Tepki puanı
10
Puanları
18
bulundugum il itibari ile zaten servis yok gittigim servis 120 km baska sevise gitmekte ayni 120 km farketmiyor yani benim anlamadigim mais bana donmedi konuyu arastirip en yakin zamanda size donecegiz diye bi mail atti oda otamatik gelen bi mail simdi aramamakta istemiyorum dediginiz gibi sikayet kotu bi durum ne yapabilirim bende bilmiyorum acikcasi su 3 gunu bi beklicez artik ya olay soguyacak yada cozum buluncak bilemiyorum artik

bence maisi de arayabilirsiniz ayrıca şikayetvar üzerinden de şikayetinizi belirtmenizde fayda var diye düşünüyorum neticede yaptığı işin arkasında durup dürüst davranması gerekirken edepsizce yaklaşıyorlar olaya.
 

blk_paşa

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
137
Tepki puanı
6
Puanları
0
ben aracımı servise götürdüğümde usta başı geldi elinde bi form arabanın etrafında expertiz gibi dolaştı kapısını bacasını her yerini açtı kapattı bir yetde çizik vardı onu gösterdi ve elindeki araç şablonlu evraga işleyip aracı benden teslim aldı beraber yaptık bu işlemi en garantisi ve olması gereken bence bu ne onların ne bizim kıvıracak payımız kalmaz gerçekten geçmiş olsun can sıkıcı bir durum
 

indigo15

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
59
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
sen sinirlenme kardeşim sinirle haklıyken haksız duruma düşebiliyor insan,öncellikle sakinliğini koru, düşün taşın iyiden iyiye ve profosyonekce napabilirim ne gibi yaptırımlarım olabilire bak bir gözden geçir.


şahsen bende serviste benim aracın kapısının plastik aksamını kırdıklarını gördüm adamlar yok mok çektiler bende dedimki hocam kırdığını senin videona gerek kalmadan kırabileceğini tahmin ederek seni telefonumda kayde aldım izlemek istermisin dedim Yusuf Yusuf olmuş halde özürler havada uçuştu ve şaka gibi gelecek ama adamlar yandaki araçtan kırılan parçayı söküp benim araca taktılar onuda aldım kayıt altına ve Renault maise gönderdim.

gelecek gidişimde müdüründe,o çalışanında orda olduğunu tekrar görebilince genel müdürlüğünde ne derece ciddi olduklarını anladım ve parçası değişen aracın plakasından sahibine ulaşabildim oda mahkeme yoluyla dava açtı.

özetle gerçekten çok sahtekarlar insanın midesini bulandırıyorlar ne diyeyim umarım başka alternatif bir servis vardır yakınında benimde yaptığım bu oldu servisi değiştirmek maalesefki
bulundugum il itibari ile zaten servis yok gittigim servis 120 km baska sevise gitmekte ayni 120 km farketmiyor yani benim anlamadigim mais bana donmedi konuyu arastirip en yakin zamanda size donecegiz diye bi mail atti oda otamatik gelen bi mail simdi aramamakta istemiyorum dediginiz gibi sikayet kotu bi durum ne yapabilirim bende bilmiyorum acikcasi su 3 gunu bi beklicez artik ya olay soguyacak yada cozum buluncak bilemiyorum artik
 

Mr.Clio

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
1,142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
bulundugum il itibari ile zaten servis yok gittigim servis 120 km baska sevise gitmekte ayni 120 km farketmiyor yani benim anlamadigim mais bana donmedi konuyu arastirip en yakin zamanda size donecegiz diye bi mail atti oda otamatik gelen bi mail simdi aramamakta istemiyorum dediginiz gibi sikayet kotu bi durum ne yapabilirim bende bilmiyorum acikcasi su 3 gunu bi beklicez artik ya olay soguyacak yada cozum buluncak bilemiyorum artik

sen üzülme kardeşim derdin Allahtan çok büyük bir şey değil sana şöyle bir örnek vereyim babam mıçılar fiattan 2008 yılında sıfır grande punto aldı, 4 sene ordan başka yere el değdirtmedi, yetmedi birde çalıştığı firmanın tam 32 aracını oraya aldırtı.

2011 yılında yolcu airbag üzerinde hafiften bir iz belirdi sorduk problem değil sadece iz demişlerdi o sırada araçta uzatılmış garanti vardı.

yıl 2014 haziran oldu o airbag izi bildiğiniz çatlak oldu araç sanki kaza geçişmişte airbag patlamış siz içine geri tıkmışsınız gibi duruyor, daha detaylı anlaman için Google da grande punto airbag çatlağı de görsellere bir bak.

biz şimdi başvurduğumuz tamiratı için red yedik harbuki yurtdışında bu kronik hata kapsamında ücretsiz tamir ediliyor.

bize sanayide bir ustaya götürüp kaplatmayı teklif ettiler adam 500tl istedi komple göğüs sökmeye ve kaplamaya.


araştırdım yaptıran bir kardeşimiz (çok kronik bir hata olup baya insanın başına gelmiş bir durum olup sadece şikayetvar.comda 200 üzerinde tutanak var) yaptırdıktan sonra göğüste sürekli klipslerden tırnaklardan kopma olup tıngıt tıngır ses geldiğini yazmış.

birde bir başkasıda kaplatıktan sonra geçirdiği kazada kaplamanın orda olmasından dolayı airbag açılmış ama içinden geçememiş özetle yerinden çıkmamış allah korumuşki o sırada yolcuda kimse yokmuş.


özetle bunlar hep başımıza geliyor bakın biz şimdi pederin aracında çaresisiz napacağımızı bilmiyoruz, servis sıfırı için işçilik dahil 3400tl istiyor sadece parçası 2600tl :(
 

indigo15

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
59
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
sen üzülme kardeşim derdin Allahtan çok büyük bir şey değil sana şöyle bir örnek vereyim babam mıçılar fiattan 2008 yılında sıfır grande punto aldı, 4 sene ordan başka yere el değdirtmedi, yetmedi birde çalıştığı firmanın tam 32 aracını oraya aldırtı.

2011 yılında yolcu airbag üzerinde hafiften bir iz belirdi sorduk problem değil sadece iz demişlerdi o sırada araçta uzatılmış garanti vardı.

yıl 2014 haziran oldu o airbag izi bildiğiniz çatlak oldu araç sanki kaza geçişmişte airbag patlamış siz içine geri tıkmışsınız gibi duruyor, daha detaylı anlaman için Google da grande punto airbag çatlağı de görsellere bir bak.

biz şimdi başvurduğumuz tamiratı için red yedik harbuki yurtdışında bu kronik hata kapsamında ücretsiz tamir ediliyor.

bize sanayide bir ustaya götürüp kaplatmayı teklif ettiler adam 500tl istedi komple göğüs sökmeye ve kaplamaya.


araştırdım yaptıran bir kardeşimiz (çok kronik bir hata olup baya insanın başına gelmiş bir durum olup sadece şikayetvar.comda 200 üzerinde tutanak var) yaptırdıktan sonra göğüste sürekli klipslerden tırnaklardan kopma olup tıngıt tıngır ses geldiğini yazmış.

birde bir başkasıda kaplatıktan sonra geçirdiği kazada kaplamanın orda olmasından dolayı airbag açılmış ama içinden geçememiş özetle yerinden çıkmamış allah korumuşki o sırada yolcuda kimse yokmuş.


özetle bunlar hep başımıza geliyor bakın biz şimdi pederin aracında çaresisiz napacağımızı bilmiyoruz, servis sıfırı için işçilik dahil 3400tl istiyor sadece parçası 2600tl :(

Geçmiş olsun kardeşim beterin beteri var malesef insanlar bozulmus hakimizda hayirlisi olsun inşallah
 
Üst