Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Edc baski balata debriyaj değişimi kaç binde olur? ne kadar tutar??.edc baski balata
Normal baski balata fiyati 3500 lira civari 500 lirada işçilik olur sanırım. Tabi bu fiyatlar normal tamircide. Km olarak da benim arabam 159500 km de daha önce değişmemiş. Ben servise sorduğumda uzun süre gidecegini söylemişti. Ama şanzıman yagi değişim i nasil oluyor edc lerde onun hakkında bilgisi olan varmi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Değiştirmeden önce baskı balatanızı serviste bilgisayara bağlatıp kalibrasyon ayarı yaptırın, daha uzun ömürlü olur ve yakıt tüketiminiz düşer, vites geçişleri sarsıntısız olur...
Değiştirmeden önce baskı balatanızı serviste bilgisayara bağlatıp kalibrasyon ayarı yaptırın, daha uzun ömürlü olur ve yakıt tüketiminiz düşer, vites geçişleri sarsıntısız olur...
Normal baski balata fiyati 3500 lira civari 500 lirada işçilik olur sanırım. Tabi bu fiyatlar normal tamircide. Km olarak da benim arabam 159500 km de daha önce değişmemiş. Ben servise sorduğumda uzun süre gidecegini söylemişti. Ama şanzıman yagi değişim i nasil oluyor edc lerde onun hakkında bilgisi olan varmi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yetkili serviste 4500 demisti. İscilik vs eklenince 5000-5500 bulut herhalde. Bu tip kritik parca degisimlerini sahsen disardaki ustada ne kadar isinin ehlide olsa yaptirmam. Tercih tabi.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Değiştirmeden önce baskı balatanızı serviste bilgisayara bağlatıp kalibrasyon ayarı yaptırın, daha uzun ömürlü olur ve yakıt tüketiminiz düşer, vites geçişleri sarsıntısız olur...
Bu ayarı servis direk yapıyor mu? aracım 120 binde ama sanki bazen saçmalıyor gibi yokuştan yukarı çıkarken tam çıktıktan sonra gaz kesip tekrar bastığınızda sankiş kavrama da bir soru yaşıyor gibi oluyor. kavrayamıyor tekrar alıyor gibi bir ses çıkarıyor, acaba baskı balata mı gelmiş dedim. Yada bu kalibrasyonu servise götürsem direkt yapar mı. Yada kalibrasyon çözüm olur mu
Bu ayarı servis direk yapıyor mu? aracım 120 binde ama sanki bazen saçmalıyor gibi yokuştan yukarı çıkarken tam çıktıktan sonra gaz kesip tekrar bastığınızda sankiş kavrama da bir soru yaşıyor gibi oluyor. kavrayamıyor tekrar alıyor gibi bir ses çıkarıyor, acaba baskı balata mı gelmiş dedim. Yada bu kalibrasyonu servise götürsem direkt yapar mı. Yada kalibrasyon çözüm olur mu
Bu olay benim araçta da oluyor fakat baskı balata hatasından kaynaklanmıyor. Araç bi anda devirden düşüyor bi kaç saniye sonra ancak toparlıyor. Elbetteki bi hata bu fakat bugüne kadar bi kaç kere yaptığından uzerinde durmadım. Muhtemelen yazılımla düzelir fakat kim yapar hangi servis cozer orası muamma. Benim bi arkadaşta 208 vardı o da ayni şekilde devir kesiyordu servis iki kere turboyu ve hortumu değiştirdiler
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi