• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

2017 - Renault CAPTUR Icon ...

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Yönetici
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,900
Tepkime puanı
1,855
Puanları
113
Yaş
57
90801_1_5.webp

90802_1_5.webp

90803_1_5.webp

90804_1_5.webp

90805_1_5.webp

90806_1_5.webp

90807_1_5.webp

90808_1_5.webp

90809_1_5.webp

90810_1_5.webp

90811_1_5.webp

90812_1_5.webp

90813_1_5.webp

90814_1_5.webp

90815_1_5.webp

90816_1_5.webp

90817_1_5.webp

90818_1_5.webp

90819_1_5.webp

90820_1_5.webp

90821_1_5.webp

90822_1_5.webp

90823_1_5.webp

90824_1_5.webp

90825_1_5.webp

90826_1_5.webp

90828_1_5.webp

90829_1_5.webp

90830_1_5.webp

90831_1_5.webp

90833_1_5.webp

90834_1_5.webp

90835_1_5.webp

90837_1_5.webp

90840_1_5.webp

90843_1_5.webp

90844_1_5.webp

90845_1_5.webp

90846_1_5.webp

90847_1_5.webp

90848_1_5.webp
 
94,500 TL'ye aldım bu aracı bugün. 1 hafta sonra teslim alacağım.
 
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.


94,500 TL'ye aldım bu aracı bugün. 1 hafta sonra teslim alacağım.
 
Eski kasa ile yeni kasa arasında görsel dışında bir fark varmı?
Yükseklik en boy gibi ?

Bende aldım bu araçtan, en boy farkı yok. Aynı kasa, sadece makyaj ve koktuk vs farklı. Ha bu arada cam tavan eklenmiş.
 
hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin. ama bu görselde cam tavan gözükmüyor pakete göre değişiklik gösteriyor heralde?

Bende aldım bu araçtan, en boy farkı yok. Aynı kasa, sadece makyaj ve koktuk vs farklı. Ha bu arada cam tavan eklenmiş.
 
hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin. ama bu görselde cam tavan gözükmüyor pakete göre değişiklik gösteriyor heralde?

Amin, Allah kimseye kaza bela göstermesin. Cam tavan tabiki opsiyon, ama kadjardaki gibi 3300 değil, daha uygun fiyatı. Bu görseller Türkiyede satılacak icon ile aynı mı bilmiyorum? Öndeki ve arkadaki kaportanın metalik kaplamaları çok şık. İnşallah standarttır.
 
Merhaba arkadaşlar,

Led farlı Capturlarda uzun-kısa far geçişi nasıl yapılıyor? Forumda bulamadım kılavuzda da yazmıyor, otomatik uzun far asistanı mı var? Varsa nerden aktif ediliyor?
 
Merhaba arkadaşlar,

Led farlı Capturlarda uzun-kısa far geçişi nasıl yapılıyor? Forumda bulamadım kılavuzda da yazmıyor, otomatik uzun far asistanı mı var? Varsa nerden aktif ediliyor?
Far kolunu torpidoya doğru ittirince uzunlar yanıyor...
Selektör yapacaksan kolu bir kere çekip bırakman yetiyor...
 
Geri
Üst