• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Araç içi gıcırdama veya trim sesi hk.

bende de aynı sekilde problem var on kolsoldan geliyor ama nereden geldiğini bulamadım.büyük ihtimal havalandırma deliklerinden geliyor
 
bende de aynı sekilde problem var on kolsoldan geliyor ama nereden geldiğini bulamadım.büyük ihtimal havalandırma deliklerinden geliyor

Havalandirma kanallari cok ince ve zayif yani ses yapmaya cok musait ama ses bence kadran kismindan geliyor. Captur testlerinde kadranlardan ses geldigini soyluyorlar. Ayrica benim arac fluence ve benim kdranda da ses var. Kullanilan malzeme mika turevi bi malzeme citirdamaya cok musait bir urun ve sesler bu parcalardan kaynaklaniyor. Havalandirma kanallarini defalarca sokup takmama ragmen kanallardan ses gelmiyor cok ilginc.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Sonunda sesi buldum kadran kısmından geliyor sol havalandırma ile birleşim yerlerinde ve würt kullandım sesi kesti...

Havalandirma kanallari cok ince ve zayif yani ses yapmaya cok musait ama ses bence kadran kismindan geliyor. Captur testlerinde kadranlardan ses geldigini soyluyorlar. Ayrica benim arac fluence ve benim kdranda da ses var. Kullanilan malzeme mika turevi bi malzeme citirdamaya cok musait bir urun ve sesler bu parcalardan kaynaklaniyor. Havalandirma kanallarini defalarca sokup takmama ragmen kanallardan ses gelmiyor cok ilginc.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Merhaba,
Ön panelde birleşim yerlerinden geliyordu. Würt silikon spreyin ucunda zaten beyaz bir ince çubuk var onunla biraz sıkıp sonra bezle sildim.

nasıl ulasabilirim buraya,bende de sıvı gres yag mevcut
 
Merhaba. Bende de würht sprey mevcut. Rica etsem uyguladığınız bölgeyi resimle gösterirmisiniz zahmet olmazsa, bende de trim sesleri mevcut, ön taraftan gelen sesler oldukça rahatsız edici.

Merhaba,
Ön panelde birleşim yerlerinden geliyordu. Würt silikon spreyin ucunda zaten beyaz bir ince çubuk var onunla biraz sıkıp sonra bezle sildim.
 
Benim de arka koltuklardan gacır gucur rahatsız edici sesler geliyor. Servis yalıtım falan yaptı, ses biraz gitti ama yine de var. Hangi noktaları yağlayacığımı bilesem sıvı gres basıcam ama yanlış iş de yapmayayım diyorum. Diğer sesler için servis trimci arkadaşlar halleder demişti ama fırsat olmadı gitmek.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Servis bu konuda ne yazık ki işlem yapamıyor. Ama sizin elinizden bu tip sökme takma işleri geliyorsa kapı plastikleri ve on göğüsteki sökülebilir aksamlari sökerek ya izole bant geçin ( üzeri keçeli gibi tam adini bilemiyorum ) ya da ses yapabilecek özellikle bağlantı noktaları ve birbirine temas etme ihtimali olan sert plastik aksamlara patteks ( oyun hamuru kıvamında çift taraflı bant gibi bi malzeme kırtasiyelerde bulunur ) ile destekleyin. Ben sesleri kendi aracımda büyük oranda kestim ama göğüs kısmından gelen tikirtiyi bir turlu kesemedim.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi






Araba tamiri ve ses yalıtımı gibi teknik işler bazen sabır ve dikkat gerektirebiliyor. Eğer oyun oynamaktan da keyif alıyorsanız, rahatlamak için bir ara online kumarhane platformlarına göz atabilirsiniz. Ben de genellikle https://melbeat.com.tr üzerinde zaman geçiriyorum, gerçekten eğlenceli!
Evet, ses sorunları araçlarda gerçekten can sıkıcı olabiliyor. Eğer sökme-takma işlerinden rahatça anlayabiliyorsanız, dediğiniz gibi kapı plastiklerini ve ön paneldeki sökülebilir parçaları dikkatlice söküp, sesin kaynağını izole etmek iyi bir çözüm olabilir. Keçeli izole bantlar gerçekten işe yarıyor, özellikle bağlantı noktalarındaki titreşimleri engelliyor. Patteks veya benzeri malzemeler de çok etkili olabilir; ses yapabilecek sert plastik parçaların arasına yerleştirildiğinde önemli ölçüde ses yalıtımı sağlıyor.


Benim önerim, izole etmeyi denedikten sonra hala sorun varsa, belki ses kaynağını başka bir açıdan incelemek. Eğer tikirti devam ediyorsa, bazen panelin içine sıkışmış bir şey de olabilir. Ama bu yöntemlerle genelde çoğu sesi kesmek mümkün oluyor. Umarım sorununuzu çözebilirsiniz!
 
Geri
Üst