- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 27 Şub 2012
- Mesajlar
- 365
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
amerikan park yapcaksınız öncelikle farlara ve sislere 8000 kelvin xenon kit takınki amerikan park kendini göstersin sarı fara amerikan park yapmayın igrenc gozukuyor cunku.. ilk etapta xenonlayın aracı sonra amerikan park yapın. amerikan park yaptırmak içinde benim oto elektrikcime gidebilirsiniz alibeyköy eyüp kagıthane civarında oturuyorsanız alibeyköyde benim oto elektrikcim 40 tl ye yapar hersey dahil montaj ampül vs. takcagı ampülde orjinal osram kullanıcak yani turuncu boyalı ampül olmayacak..
ilginiz için teşekkür ederim beykoz çubukluda 45 tl ye beyinli takılabiliceğini söylediler orayla bir gidip görüşücem xenon kit ne kadar patlar sis hariç...

sakın ha sakın farlara normal xenon takmayın dijital takın tamam arabaya zararı yok normal kitin ama 1 2 ay sonra ampül titremeye ve kesmeye baslıcak ve tekrar montaj parası tampon sokulcek far sokulcek ampül alcaksınız vs. bir cok sorun cıkıcaktır. tabi sans meselesi belki cıkmaz sorun ama %95 cıkıcaktır o yuzden riske atmayın sansa bırakmayın dijital alın.