• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Dacia 1310 - mercekli bi-xenon Uygulaması

Emre Abiden Özenmişler kıhkıh
 
karşımda bunu yaksalar söverim heralde :) kazaya bire bir maşallah :)
 
1310 diye model mi varmış :) nokia modeli gibi :D
 
Geri
Üst