- Katılım
- 4 Ağu 2011
- Mesajlar
- 713
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
hayirli olsun heni araban cenker abi.darisi benim gibi baba arabasiyla gezenlerin basina 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
262'de Limitör Giriyor Ama Chip Vs Birkaç İşlemle Bu Hızı Geçenler VarVay guzel alet kac yapar ki bu
- Teşekkür Ederim Kardeşimhayirli olsun heni araban cenker abi.darisi benim gibi baba arabasiyla gezenlerin basina![]()
- Teşekkür Ederim KardeşimCorsa Gitti Bu Geldi Megane'de Gidiyor
Baba Arabası Deme Bende Diyordum Ama Yanlış Be Kardeşim. Babam Almasaydı Baba Arabası Diyeceğim Bir Arabada Olmazdı
![]()
- Yok Abi Sakin Kullanım qw262 Km Mi Ana Cenker Aman Diyim
- Haklı Olduğumuz Zaman Zaten Çok Sorun Çıkacağını SAnmıyormhiç sıkma kendini kardeşim takma kafana canavar o araba .. mahkemede 2 sene sürmez çünkü mahkemeye gerek kalmaz yeterki sen haklı ol .. 2 haftada mahkeme lafı ortaya çıkıp avukatla karşılarına çıkınca şanzımanı 1800kmde bozulan ve şamnzımanı değiştircez okadar diyen volvodan sıfır s60 aldık biz .. sen haklı olduktan sonra mahkemeye gerek bile kalmıyor![]()
- Artık Bende Öyleyim Tek Araba Kaldı qwO anlamda değil abi.Kendi araban olmayınca istediğin gibi alıp kullanma istediğini yapma imkanın olmuyo o manada
