• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

my kangoo II güncel fotolar

maaşallah diyelim, arka renault logosunu da ön gibi yap bence :)
 
elıne saglık resımler guzel ama önden cekımlerde bırazdaha yukarda tut makıneyı

abi bi dahaki buluşmada bana tüyo ver ya :D
 
Vercek bı tüyo yok kardesım gözün nasıl gormesını ıstıyorsan öle çek fotograf ıcın ugrasma:D
 
10013481024x768.jpg

iyi ki bir lipin var Allah Allah :D :D

Kazasız belasız kardeşim maşallah çok güzel olmuş sisler , lip , çekimler ;)
 
eyvallah kadir artık senden de bi şeyler bekliyoruz :D
 
Maşallah, Allah kaza bela vermesin...eyv
Doğaç kırmızı logo çok sırıtıyor sanki parlak siyah olsa daha güzel olacak gibi geldi bana...
 
emmi iyi böyle ya :D
 
Xenonlar Hayırlı Olsun Ama Mındar Olucak Bu Kangoo Yazık hehe :D
 
Geri
Üst