• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

22 Şubat 2015 RFC İzmir kahvaltı organizasyonu

Kısmetse bende orada olacağım zaten ben her gün oradayım :) İşyerim yakaköye girmeden rampa aşağı indiğinizde (manisa istikametine doğru) sol tarafta orman petrol & restaurant :) Kısaca buralar benim çöplüğüm ona göre :)))

Katılımınız için teşekkür ederim. Biz sizin misafiriniz olacağız yani.:)
 
Bu arada kahvaltıyı bizim mekandada yapabiliriz :) Akaryakıtımız temiz kahvaltımız lezizdir :)
 
Bu arada kahvaltıyı bizim mekandada yapabiliriz :) Akaryakıtımız temiz kahvaltımız lezizdir :)

Keske önceden haberimiz olsaydı, Asmalı resturant ile ön görüşme yaptığımız için bu konuda inşallah bir daha ki sefere diyerek ilginiz için teşekkür ederim.:eyv
 
Bu arada kahvaltıyı bizim mekandada yapabiliriz :) Akaryakıtımız temiz kahvaltımız lezizdir :)
Sizin mekan neresi Nil hanım, ileride yapılacak buluşma planlarımıza şimdiden katalım...
 
Sizin mekan neresi Nil hanım, ileride yapılacak buluşma planlarımıza şimdiden katalım...

Ben Sabuncubeline varmadan Orman Petrol & Restauranttayım. Orada genel muhasebe & finansman & personel sorumlusuyum. Genelde haftanın beş günü saat 10-10:30 = 17:00 arası burada oluyorum. Yolu düşenleri beklerim :)
 
Ben Sabuncubeline varmadan Orman Petrol & Restauranttayım. Orada genel muhasebe & finansman & personel sorumlusuyum. Genelde haftanın beş günü saat 10-10:30 = 17:00 arası burada oluyorum. Yolu düşenleri beklerim :)
İzmir Ekibimize güzel bir buluşma mekanı çıktı...:eyv
 
Evet kesinlikle, Nil hanım Web sayfanız var mı?
 
Sorunlar sorunlar bitmiyor sorunlar :( Abilerim en çok istediğim şeylerden biriydi sizlerle konvoy halinde şehir dışı seyahat etmek, malesef ki arabamda sorunlar var manifold da kaçaklar var turbo basınç kaçırıyo, yağ kaçakları o biçim, boyaya giricem sıra bekliyorum bu halde de uzun yola da vurmak istemiyorum aracı. Formdan da uzak düştük, gönüllerimiz bir. Bi dahaki etkinlikte süprizlerle, yeni halimizle aranızda olucam inşallah :)
 
Geri
Üst