1.3 faz 2 joy comfort anahtar, ses ve boya sorunu

emrhn

Kayıtlı Üye
34-İstanbul
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
131
Tepki puanı
22
Puanları
18
Merhabalar,

2022 model 1.3 TCE Joy Comfort aracım şuan 10500 km de. Aracın teybinde problem vardı, bakım zamanı yazılım atıldı düzeldi. O zamanlarda aracın anahtarında da bazen takılma oluyor, kapıyı kitlemiyor yada açmıyor, ancak metal anahtar ile kapıyı açıp kontağı aç kapa yapınca düzeliyordu. Gene bakım zamanı servis, kumandanın pili bittiğini söyledi, pil değişti sorun kısa süreliğine düzelmişti. Bir kaç ay sonra sorun tekrar teşkil etti ve bu sorunla ilgili tekrar aracı servise götürdüm, gene pil bitti dediler, pil değiştirip gönderdiler. Halbuki araçta anahtarsız start stop bile yok. 3 4 ayda pil bitmesi anormal bir durum bence. Ek olarak aracı ilk aldık 1000-2000 km sonra sol arka tekerden fren yapınca ses geliyor, cızırtı sesi. Gene bakımda bunu söylemiştik normal dediler. Ancak ses şiddeti daha da arttı şuan. 2. servise bu konular için götürdüğümde de balataların değişmesi gerektiğini ve ücretli olacağını söylediler. Bu km deki araçta ve neredeyse en başından beri bu sorun olan araçtan bu şekilde ücret talep etmeleri inanılmaz saçma geldi bana. Arabanın tavanında ise vernik atması var, buna bile servis hiç bir işlem yapmıyor. Son servise bu sorunlarla gitmişti aracım, online randevu almıştım. Uygulamadan baktığımda o servis girişi gözükmüyor. Servisi aradım, işlem yapılmadığı için gözükmez dediler. Şikayet kaydı oluşturcam dedim, aracı getirin tekrar bakalım dediler. Vaktim olmuyor, ilk başta servis randevusu oluştursamda daha sonra iptal ettim. Sonuçta götürsem gene aynısı söyleyecekler. Ne anahtarla ilgili işlem yapıyolar, ne sol arka tekerden gelen sesle ilgili işlem yapıyolar nede boya hakkında. Uzun yıllardır megan sürücüsüyüz, Renault un bu şekilde aracın arkasında durmaması, servis ağının bizi sürekli gel gitlerle uğraştırması kabul edilir değil.
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,497
Tepki puanı
1,664
Puanları
113
Yaş
55
Karşılaştığınız sorunlar can sıkıcı, bu konuyu direk MAİS ile yazışarak çözebilirsiniz, MAİS yardımcı olmuyorsa Fransa Renault ile mail yoluyla irtibata geçip şikayetçi olabilirsiniz, o zaman sorunlarınız ivedilikle çözülecektir...
 
Üst