2.0 ide gaz sorunu(acil)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eroll06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

eroll06

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
144
Tepkime puanı
0
Puanları
0
bugün arabamla 100-120 km yol yaptım. kapattım motoru 1-1.30 saat sonra kontağı açtığımda sanki gazı köklemişim gibi elektriği kesene kadar kökledi gazı ve kapattı motoru. tekrar denedim aynısını yaptı. bir daha denedim bu sefer motoru kapatmadı ama ben çok bağırdığı için bişeyi yakmasın diye kapattım. acil yardım ederseniz sevinirim.
 
bugün arabamla 100-120 km yol yaptım. kapattım motoru 1-1.30 saat sonra kontağı açtığımda sanki gazı köklemişim gibi elektriği kesene kadar kökledi gazı ve kapattı motoru. tekrar denedim aynısını yaptı. bir daha denedim bu sefer motoru kapatmadı ama ben çok bağırdığı için bişeyi yakmasın diye kapattım. acil yardım ederseniz sevinirim.

idelerin sistemini bilmiyorum ama gaz pedalı elektronik değilse telliyse onu bi kontrol etmeni tavsiye ederim.. benzer bi problem benimde başıma geliyordu rolanti valfi denilen parça takılmıştı emmeden sürekli hava çekiyordu 4000 devirde takılı kalıyordu. buralardan birinden kaynaklandığını düşünüyorum her hangi bi iyileşme göremezsen beynini bi kontrol ettirin sorunun neden kaynaklandığını tam olarak söyler..
 
ALLAH ALLAH İlk defa böyle birşey duyuyorum..
 
bende şaşırdım önce kontağı çevirdiğimde gazı kökledi deviri sona dayadı. sonra bi patlama sesi geldi kaputtan duman çıktı. daha sonra kaputu açtım baktım bişey yok.şimdi her çalıştırdığımda gazı sanki ben sonuna kadar basıyormuşum gibi algılıyor. akrabalarıma sordum muhtemel sorunlar; gaz kelebeğinin arıza yapması, ateşleme kısmında sıkıntı olması anlayamadım neden oldu
 
2,0 ide motorlara lpg uygulaması manifol delinerek eski sistemlerdeki gibi uygulanıyor ve bu sağlıklı bi sistem değil büyük ihtimalle buna bağlıdır. En kısa sürede lpg sistemini söktürüp orjinal benzinli şekilde binmenizi tavsiye ediyorum. Prins lovato brc vialle vs..... bildiğin hiç bir lpg pazarlaması yapan firma ide motorlara lpg uygulayamayacaklarını uyguladıkları takdirde de 10.000-15.000 km içerisinde mutlaka enjektör yakacağını ve bunu maliyetinin çok çok yüksek olduğunu ve bu sebeblede takma taraftarı olmadıklarını bizzat kendilerinden ve servislerinden öğrendim. iyi günler.
 
aracım benzinli. sorunu hallettik. motor öksürmesinden dolayı yandaki kapalı olan hava kapağı patlamış. sürekli hava aldığı içinde gazı sona dayıyormuş onu usta yapıştırıp yerine taktı. 100 tl masraf çıkardı tabi bunun 15 tl si hava filtresi.
 
lpg konusunda fazlasıyla eksik bilginz var bunnla alakalı bi konu açmıştm detaylı bi şekilde bilgi var o kunuyu incalemenizi tavsiye ederim ayrıca eroll06 arkadaşın arabası lpg li değildi bildiğim kadarı ile o hazne öyle bi sıkıntı çıkarttı bende de komple iptal ettrdim ben performansını artırr yakıtını düşürr tafsiye edrim iptal etmeni ama orjinal filtreyle kullanıyosan ettirmesende bişi değişmez
 
lpg konusunda fazlasıyla eksik bilginz var bunnla alakalı bi konu açmıştm detaylı bi şekilde bilgi var o kunuyu incalemenizi tavsiye ederim ayrıca eroll06 arkadaşın arabası lpg li değildi bildiğim kadarı ile o hazne öyle bi sıkıntı çıkarttı bende de komple iptal ettrdim ben performansını artırr yakıtını düşürr tafsiye edrim iptal etmeni ama orjinal filtreyle kullanıyosan ettirmesende bişi değişmez
nasıl anlayabilirim orjinal filtre olduğunu çünkü ben bilmiyorum ...
 
öncelikle filtre kutunuz duruyo değilmi yani sonradan bi kit yapılmadı aracınıza eger öyle ise gerek yok iptal etmenize o bolum motor ilk hava cekerkn filtrenden önce haznedeki havayı ceker aslında zaman kaybeder motr ve performansda çok çok az bi düşme olur aynı zmanda da yakıtta artş ama bunlar çok hissedilr değrler değildir motorun bi fotosunu çekip koyabilrsenz size söyleyebilrm
 
fotolar sahibindende vardı ama yükleyemedim pek buna. motor pek rolantide çalışmıyor sanki. tırıl tırıl ses geliyor.
 
Geri
Üst