4 Ocak 2014 #1 bones1234 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 26 Tem 2012 Mesajlar 60 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 31
4 Ocak 2014 #2 ByTyFn Tayfun SÖYLEMEZ, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 2 Şub 2013 Mesajlar 8,050 Tepkime puanı 929 Puanları 0 Yaş 37 Maşallahi Var Araçin , ALLAH Kaza Bela Vermesin
4 Ocak 2014 #3 Htmakina Hakkı TAM, , Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 8 Nis 2013 Mesajlar 9,331 Tepkime puanı 527 Puanları 113 Yaş 60 Hey maşallah. Allah kazadan ve beladan korusun kardeşim.
4 Ocak 2014 #4 *USTA Mustafa USTA, T.C Vatandaşı, Yönetici Genel Başkan 09-Aydın Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 33,900 Tepkime puanı 1,855 Puanları 113 Yaş 57 Maşallah kazasız belasız kullan kardeşim...
4 Ocak 2014 #5 admiral Barış KARA, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 2 Mar 2012 Mesajlar 1,972 Tepkime puanı 22 Puanları 0 Canli da gördüm trafikte, çok güzel bir megane HTC One X+ cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
5 Ocak 2014 #6 Baki Cali , Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 5 Ağu 2013 Mesajlar 456 Tepkime puanı 178 Puanları 0 Yaş 29 maşallah güzel bir araç kazasız belasız kullanın
5 Ocak 2014 #7 KaRaHaN Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 12 Eki 2010 Mesajlar 7,126 Tepkime puanı 443 Puanları 0 Yaş 45 Araç çok diri ve güzel maşallah
5 Ocak 2014 Konuyu Başlatan #8 bones1234 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 26 Tem 2012 Mesajlar 60 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 31 Tesekkurler beyler elimden geldigi kadariyla fabrikadan cikgindan itibaren temiz tutmaya calistim. Allah cumlemize kazasiz.belasiz binmeye nasip etsin araclarimiza
Tesekkurler beyler elimden geldigi kadariyla fabrikadan cikgindan itibaren temiz tutmaya calistim. Allah cumlemize kazasiz.belasiz binmeye nasip etsin araclarimiza