• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

2011 SYMBOL 1.5 dci authentique için hangi yakıtı tercih ediyorsunuz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Hudayet
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Hudayet

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ocak 2017
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Merhaba arkadaşlar 2011 Symbol 1.5 dci authentique için hangi yakıtı tercih ediyorsunuz. sizlerin tavsiyesi nedir?
 
Merhaba arkadaşlar 2011 Symbol 1.5 dci authentique için hangi yakıtı tercih ediyorsunuz. sizlerin tavsiyesi nedir?

Opet, shell, bp, petrol ofisi veya Türkiye petrolleri.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Opet,bp euro dizel
 
Geri
Üst