• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

206 Tamponlu Scenic

RC Burakcarisma

Burak SIRTMAÇ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
293
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
 
Hiç güzel değil.
 
Apaçi modlu arabalardan hani şu 2000 -2006 arası olanlardan :D
 
kötü olmuş bence :( başka marka ile ilgili birşey yapınca yakışmıyor pek :)
 
adam ne yapmış etmiş uydurmuş tamponu:)
 
takmış kafaya 206 alamadım ama yapacam :D
 
Azmine hayran oldum...:D
 
hiç hoş olmamış
 
Geri
Üst