• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

ACİLL..!!!RENAULT R12 ts 1979 model

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ogun33
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ogun33

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
36
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
ARKADAŞLAR VİTESTE AŞIRI BOŞLUK VAR VİTESLERİN YERİNİ ZAR ZOR BULUYORUM ACABA SORUN NEDIR YARDIMCI OLURMUSUNUZ ...:eyv:(
 
ARKADAŞLAR VİTESTE AŞIRI BOŞLUK VAR VİTESLERİN YERİNİ ZAR ZOR BULUYORUM ACABA SORUN NEDIR YARDIMCI OLURMUSUNUZ ...:eyv:(


Vites kolunun bağlı olduğu bir levye var ya ondandır ya da vites kolu tamir takımındandır. ikiside size fazla masraf çıkartmaz.Lifte kaldırıp baktırın bir tamirciye.
 
teşekkür ederim :eyv
 
Geri
Üst