Ağır Hasar Kayıtlı Araçlar Hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan renac
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

renac

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eyl 2012
Mesajlar
625
Tepkime puanı
25
Puanları
0
Merhaba
Satılık araç ilanlarında çeşitli sebeplerden dolayı ..... ₺ ağır hasar kayıtlı araçlar var. Bu araçlar alınır mı? İlanlarda "hasara ait fotoğraflar verilir" notu düşlüyor. 2-3 yaşında araçları bu riskle uygun fiyata almak ne kadar doğru? Bu şekilde araç alanlar da tecrübesini paylaşırsa sevinirim. Herkese iyi günler
 
ben almam... Hepsi aynı şeyi yazıyor sigorta şirketinin şişirmesi... Sigorta salak mı neden fazla para vermek istesin... Neden şişirsin... benim 4 bin liraya bagaj kapağı değişmiş detaylarına baktığımda tek tek bütün kalemler yazılı çıkıyor... Mastik macununa kadar yazmışlar... Yani eğer ağır hasar kayıtlıysa gerçekten ağır hasar kayıtlıdır... Resimlere ise güvenme bir miktar toplayıp sonra resim çekiyorlar... Mesela airbag patladı ya airbag tamir edilip resim çekiyorlar bu işin kurdu adamlar var... Geçen sanayide ağır kazalı araç gördüm pert olmuş tamir edip satacaklarmış tramere kaydı girmediği için kaydı kuydatı yok tabi onada dikkat etmek lazım. Hasar kayıtsız pert araçta çok var
 
Merhaba
Satılık araç ilanlarında çeşitli sebeplerden dolayı ..... ₺ ağır hasar kayıtlı araçlar var. Bu araçlar alınır mı? İlanlarda "hasara ait fotoğraflar verilir" notu düşlüyor. 2-3 yaşında araçları bu riskle uygun fiyata almak ne kadar doğru? Bu şekilde araç alanlar da tecrübesini paylaşırsa sevinirim. Herkese iyi günler

Öncelikle her ağır hasarlı araç pert değildir veya ölümcül hata barındırmaz fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta aracın çok iyi bir ekspertizden geçmesi. Yani yeni nesil araçların parçaları çok pahalı. Araç önden darbe almış, hava yastiklari açmamış fakat farlar kırılmış diyelim; bmw 320 nin yeni farları tanesi 20-30.000 lira. Ciftini değiştirmektense sigorta şirketi tarafından araç satılıp, müşteriye parası ödeniyor ve araçta hasarlı şekilde satılıyor. Burada sigorta şirketinin hesabi şu olur; ben bu aracı yapıp teslim edersem mı daha az zarar ederim yoksa araci hasarlı satip uzerine farkını ekleyerek musteriye odersem mı az zarar ederim. Bu mantikla hareket eder sigorta sirketleri. O yuzden araç agir hasar kayitli ise hasarin oranini güzel bir ekspertiz firmasi cikartabilir. Şunu da unutmamak lazım afir hasar kayitli araci sarmak malesef kolay degildir.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
Instagram :@flu_e_nce
 
Yazdığınıza uyan bir ilanın açıklama kısmında “DEĞİŞEN PARÇASI YOKTUR
4 PARÇA BOYA VARDIR
BOYALI PARÇALAR EXPERTİZ KISMINDA İŞARETLENMİŞTİR
SİGORTA ŞİRKETİ RUHSAT SAHİBİNE ARACIN BEDELİNİ ÖDEDİĞİ İÇİN
TRAMERDE AĞIR HASAR İBARESİ VARDIR.” yazıyor. Tereddüt etsem de aklıma yatıyor ama karar veremiyorum.
 
Yazdığınıza uyan bir ilanın açıklama kısmında “DEĞİŞEN PARÇASI YOKTUR
4 PARÇA BOYA VARDIR
BOYALI PARÇALAR EXPERTİZ KISMINDA İŞARETLENMİŞTİR
SİGORTA ŞİRKETİ RUHSAT SAHİBİNE ARACIN BEDELİNİ ÖDEDİĞİ İÇİN
TRAMERDE AĞIR HASAR İBARESİ VARDIR.” yazıyor. Tereddüt etsem de aklıma yatıyor ama karar veremiyorum.

Şaseler iyiyse ve motor iyiyse elektrik aksamında sıkıntı yoksa alınabilir fakat bu işden anlayan bilen çok iyi bir usta yada uzmanla beraber aracı inceleyip alın.
 
Eğer tamiri yetkili serviste yapılmışsa alınabilir. Çünkü servis tamir edilebilecek arabayı onarır. Eğer parça çok zarar görmüş ise yarım santim kalınlıkta macun ile kapatmaz parçayı değiştirir. Hava yastıklarını çıkma yadan direnç takarak halletmez. Benim arabayı alırken 4 parça boyası vardı ama hasar kayıdı yoktu. Sonra iki parçadaki boyada bazı yerlerde boya çatlakları paslanmalar olmaya başladı anladım zaten kalın macun olduğunu. sonra aynı yeri ben sivri bir yere sürttüm kaporta yırtıldı altından 3-4 mm kalınlığında genişçe bir alan macunlu çıktı. Sanayide yine yaparız dediler ama vicdanım el vermedi. Yetkili serviste sağ arka kapı ve çamurluk değişti 6800 e kaskodan. Demek istediğim arabanın nerede nasıl toplandığı çok önemli.
 
Ben almam
 
Geri
Üst