- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 227
- Tepkime puanı
- 7
- Puanları
- 0
bende batıkentte oturuyorum kardelende
Hangi site? Ben Mesadayım..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
bende batıkentte oturuyorum kardelende
tabıkı çok büyük şans 8 derece ne demek nımet bıze büyük nimet hemde genelde buluşmalarımız - 5 -10 arasında oluyodu örneğin alttaki fotoda sıcaklık - 5 i göstermekteydi titremeden poz vermek için büyük çaba harcamıştık:
![]()
![]()
alooooooooooo yarına hazırmıyız![]()
pazartesi sınavım var sabahtan yinede ordayım 2 3 saat buluşmak sınav öncesi hem moral olur hemde az biraz kafa dağıtmış olurum 
Evinde Digiturk Kullanan Varmı Dostlar.?
Eğer Kullanan Varsa Decoderinizin Modelini Ve serisini verirseniz Sizlere Yedek Kumanda Scart Kablosu Ve HDMI Kablosu Getirebilirim
Yanlış anlamayın Lütfen Bir Çıkar İçin değil sadece sizlere yardımcı olmak için bu mesajı yazdım ihtiyacı olanlar var ise bu konu içerisine yazın yarınki buluşmamızda Teslimatı Yaparım.![]()
öz amaç sitesi kardelen ilkögretimin yanındaHangi site? Ben Mesadayım..
