Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlı ugurlu olsn qardesim ayrılmanız zor olmaz inşallah hatırlarm ben çocukken 0 tipomuz vardı çok severdim günlük yıkardım severdim yani kardeşim gibiydi babam bi geldi arabayı sattım dedi.. o gün o arabaya ağladıgımı hatırlıyorum çocukluk işte ama kim lursa olsn içinde bi burukluk olr neyse kardeşim allah kaza beladan korusun
hayırlı ugurlu olsn qardesim ayrılmanız zor olmaz inşallah hatırlarm ben çocukken 0 tipomuz vardı çok severdim günlük yıkardım severdim yani kardeşim gibiydi babam bi geldi arabayı sattım dedi.. o gün o arabaya ağladıgımı hatırlıyorum çocukluk işte ama kim lursa olsn içinde bi burukluk olr neyse kardeşim allah kaza beladan korusun
Allah razı olsun daha iyisi sizlerin olsun , Bizdede sedan R19 vardı 1.4i RT AC bu modelde zor bulunuyordu ... Aracı ev aldığımız için sattık , araba İstanbul'a gitti , sonra tatilde memlekete geldiler bizim 2 kat alttaki komşuya , gözlerim doldu felan garip bir duygu