Benim araç hb lerden daha ağır ve stepne de var. Sıfırladıktan sonra 600 km yol yaptım. Ortalama yakıt tüketimi 6.1 gösterdi, daha ne olsun. Bunun 200km si şehir dışı, 400km si şehir içi, tabi şehir İzmir olduğundan İst. kadar şehir içi diyemeyiz. Bunun ortalama %50 sinde klima da açıktı, ama sakin kullandım ve 100km yi geçmedim. Önemli bir not olarak cruise control ü çok kullanıyorum, şehir içinde bile boşluk buldum mu kullanıyorum, bunun da etkisi var kesinlikle. Ama siz o kadar sakin gidemem derseniz motor zaten 1.2 biraz yüklenince yakmaya başlıyor, o zaman da 7-7,5 litrelere rahatlıkla çıkıyor.
Ses konusuna gelince Broadway' den başlayıp, Clio2 hb, Clio3 hb ve de symbol sahibi olmuş biri olarak ses izolasyonu bu saydığım araçlar arasında tartışmasız en iyisi. Diğer markaları bilemiyorum tabi araştırmak lazım ama bu fiyatta ve bu sınıftaki arabalar arasında birkaç desibel oynar diye tahmin ediyorum.