- Katılım
- 2 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,972
- Tepkime puanı
- 22
- Puanları
- 0
Çok geçmiş olsun
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.



Şaka gibi resmen, kendine elektrikçi mi diyor şimdi bu totoş?
Ucuz atlatmışsın yani Kerem abi, adama ne yapsan yeridir. Kontağın masrafını o karşılayacak değil mi?
yarın eminim yok abi ben öyle bişey yaparmıyım vs vs vs zaten eski model arabaya dokunmayacan vs edebiyatı yapacaktır % 110 benimde bu ara başımda 50 tane bela olduğundan bizim 2-3 motorcu arkadaş yarın kendileriyle bizzat ilgilenecekler elektrik alıp verecekler kendisinden sanıyorum mesleği değiştirir artık geyikıslık