- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 3,467
- Tepkime puanı
- 66
- Puanları
- 48
- Yaş
- 40
kalmadı zaten)sağolsun beni seven bir kaç kardeşimiz ziyaretine gitmişler bugünıslıksanıyorum artık akvaryumculuk filan yapar
![]()
İnşallah Akvaryumlara lamba bağlamaya kalkmaz. Yoksa balıklar hamsi gibi horon teperler.
