Az Yakacak Çok Kaçacak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ByTyFn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ByTyFn

Tayfun SÖYLEMEZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Şub 2013
Mesajlar
8,051
Tepkime puanı
930
Puanları
0
Yaş
36
[h=2]Alman markanın, Detroit Otomobil Fuarı’nda Beetle Dune Concept’den sonra ikinci konsepti olan Passat BlueMotion Concept’in asıl özellği yakıt ekonomisi ve çevreye saygılı motoru.[/h]


Volkswagen Passat BlueMotion Concept'de kullanılan ACT kısatlmalı Aktif Silindir Yönetimi teknolojisi de çevre dostu ve ekonomi odaklı bu konseptin en önemli yeniliği. Bu yeni teknoloji aracın hızının yavaşladığı anlarda motorun 2 silindirini devre dışı bırakarak, hem yakıt tüketiminin düşürülmesine yardımcı oluyor, hem de karbon salınımını azaltıyor. Türkiye'de satılan Volkswagen Golf'leri bu yeni teknolojiyle satın alabilmek mümkün.


590019534862.webp



Bu yeni Aktif Silindir Yönetimi (ACT) teknolojisinin eklendiği , Passat'ın 152 HP güç üretecek olan 1.4 litrelik TSI motorunun ortalama yakıt tüketimi fabrika verilerine göre 5.6/100 km'ye düşürülmüş. Şuan ülkemizde satılan Passat'ın iki adet 1.4 litrelik TSI motorundan biri olan 122 HP'lik DSG ile kombine edilmiş motorun ortalama yakıt tüketimi ise 6.0 lt/ 100 km olarak veriliyor.


590071016512.webp



Aracın dış tasarımında da krom detaylar ve küçük bir arka spoyler de dikkatlerden kaçmıyor.


590111265802.webp


http://www.otohaber.com.tr/Haberler/Otomobiller/2014/01/16/az-yakacak-cok-kacacak
 
Bu aktif silindir teknolojisi son kasa a3 lerde kullanılmıştı zaten yanlış bilmiyorsam...
Araç performanslı kullanılmadığı takdirde 3 silindir aktif çalışmakta, performanslı kullanımda ise 4 silindir...
Ama şu da bi gerçek;
Ne kadar çok teknolojik bir araç, o kadar çok sorun..
 
Geri
Üst