• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Bi garip renault 12'de Çorum'dan :)

Böyle görünce içim bi hoş oldu be:( Bıraksak demekkı bızımkınınde kaderı bu olcaktı

Aynen Emre bakarsan bağ bakmazsan dağ olur diye boşuna dememişler...:eyv
İnsan bindiği bir arabayı nasıl bu hale getirir anlamış değilim yazık çok yazık...:(
 
vayy be yzık olmuş arabaya
 
Geri
Üst