- Katılım
- 6 Kas 2015
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
merhaba arkadaşlar aracımı 20000 bin bakım için altunizade demirkollar servisine götürdüm.oluşan problemleri anlatmak için servis danışmanı geldi ve her şey bundan sonra başladı.
1.Gelen arkadaş servis danışmanı surat beş karış (niye getirdin edasında)
2.Söylediğiniz tüm arızalara itiraz ediyor.
3.bakım için kesilen faturayı şişiriyorlar.(cam suyu diye fatura kesmişler ama içinde ki su benim garajda koyduğum sıradan musluk suyu).
4.söylediğiniz arızaya bir şey yapamayacaklarını bu şekilde aracı kullanmam gerektiğini.(aracın frenine bastığımda çat diye bir ses var)bunu bulamadılar arızasını.
5.aracımı almaya gittiğimde aracın anahtarını kaybettiklerini 1 saat servis te beklediğimi ve akıbetinde bir özür dilenmemesi.
Artık Gerisini siz düşünün....
1.Gelen arkadaş servis danışmanı surat beş karış (niye getirdin edasında)
2.Söylediğiniz tüm arızalara itiraz ediyor.
3.bakım için kesilen faturayı şişiriyorlar.(cam suyu diye fatura kesmişler ama içinde ki su benim garajda koyduğum sıradan musluk suyu).
4.söylediğiniz arızaya bir şey yapamayacaklarını bu şekilde aracı kullanmam gerektiğini.(aracın frenine bastığımda çat diye bir ses var)bunu bulamadılar arızasını.
5.aracımı almaya gittiğimde aracın anahtarını kaybettiklerini 1 saat servis te beklediğimi ve akıbetinde bir özür dilenmemesi.
Artık Gerisini siz düşünün....