• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

BMW Megane 3.16i

yazık günahya emek tamam anlarımda böyle emeğin üstüne edilir bune meganeyi mundar etmiş mundarın dibi etmiş megandan soğudum valla :D
 
arabaya acıdım yazıktır günahtır arkadaş bunu yapan kişide nasıl zevk varmış hadi onu geçtim yapan ustadamı hiç uyarmadı böyle saçmalık olmaz güzelim megane yazık olmuş :(
 
​Emeğe saygı ağalar.:aytuğ
 
Şimdi biz bunu yaptıran aracın sahibini'mi analım , yoksa bunu yapan ustayımı ? :)
 
86 Doğan görünümlü şahin tabiri buradan geliyor olsa gerek hehe
 
bu araba satılıktı bi ara sahibindende görmüştüm.
 
Geri
Üst