• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Bursa'dan selamlar

Sait ÇAKIROĞLU

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Arkadaşlar herkese selamlar bugün Renault ailesine 2010 Model Fransız Megane 3 HB 1.5 dCi Dynamique aile takılmış bulunuyorum :)
 
​Ailemize hoş geldin Sait kardeşim , yeni aracın hayırlı uğurlu olsun.
 
Aracınızı kazasız, belasız, iyi günlerde kullanın. Ailemize hoşgeldiniz.:eyv
 
Ailemize hoş geldiniz, keyifli ve faydalı forumlar dilerim.:eyv
 
Sait kardeşim hoş geldin. Aracın hayırlı olsun, güle güle kazasız günlerde kullan inşallah. Keyifli paylaşımlar.
 
Ailemize hoş geldin kardeşim. Keyifli paylaşımlar :eyv
 
Ailemize hosgeldiniz keyifli forum:) allah kaza bela gostermesin :)
 
Ailemize hoşgeldin kardeşim. İyi forumlar dilerim. Aracınızla kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Ailemize hoş geldiniz keyifli forumlar :eyv
 
​Hoş geldiniz :D
 
Geri
Üst