- Katılım
- 22 Eki 2010
- Mesajlar
- 8,211
- Tepkime puanı
- 227
- Puanları
- 63
- Yaş
- 36
Abi Seviyorum Seni.
Bu da bonus
)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sahibinden-orijinal-59.500-km-185238130/detay
Bu da bonus
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sahibinden-orijinal-59.500-km-185238130/detay
Son düzenleme:

eyvallah kardeşim gözüm gönlüm açıldı vallaqwsebastian yavrum tekilla getir bardağa gerek yok damardan alacam