8 Mar 2016 Konuyu Başlatan #11 thetuzla Güray GÜRBÜZ Captur Outdoor 1.5 Dci EDC , Süper Moderator 34-İstanbul Katılım 26 Ara 2014 Mesajlar 3,329 Tepkime puanı 2 Puanları 38 Yaş 48 or_by' Alıntı: sürüş stil göstergesi sizde hep açıkmıydı? Genişletmek için tıkla ... Yeşil gösterge mi ?
or_by' Alıntı: sürüş stil göstergesi sizde hep açıkmıydı? Genişletmek için tıkla ... Yeşil gösterge mi ?
8 Mar 2016 Konuyu Başlatan #12 thetuzla Güray GÜRBÜZ Captur Outdoor 1.5 Dci EDC , Süper Moderator 34-İstanbul Katılım 26 Ara 2014 Mesajlar 3,329 Tepkime puanı 2 Puanları 38 Yaş 48 Yeşil ışık ise R-Link mevcut ondan dolayı aktif.
8 Mar 2016 #13 PauLord61 Mehmet İNCE, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 3 Ocak 2015 Mesajlar 2,633 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Yaş 40 Maşallah abi , Hayırlı olsun yazılım
8 Mar 2016 Konuyu Başlatan #14 thetuzla Güray GÜRBÜZ Captur Outdoor 1.5 Dci EDC , Süper Moderator 34-İstanbul Katılım 26 Ara 2014 Mesajlar 3,329 Tepkime puanı 2 Puanları 38 Yaş 48 PauLord61' Alıntı: Maşallah abi , Hayırlı olsun yazılım Genişletmek için tıkla ... Sağolasın Mehmet.
8 Mar 2016 #15 alicem123 Ali Öztürk, Megane 3 1.5 DCİ, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Ara 2013 Mesajlar 254 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 Maşallah abi,kazasız belasız sürüşler
8 Mar 2016 Konuyu Başlatan #16 thetuzla Güray GÜRBÜZ Captur Outdoor 1.5 Dci EDC , Süper Moderator 34-İstanbul Katılım 26 Ara 2014 Mesajlar 3,329 Tepkime puanı 2 Puanları 38 Yaş 48 alicem123' Alıntı: Maşallah abi,kazasız belasız sürüşler Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ederim.Sağolasın.
alicem123' Alıntı: Maşallah abi,kazasız belasız sürüşler Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ederim.Sağolasın.
8 Mar 2016 #17 or_by Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 2 Ara 2014 Mesajlar 1,410 Tepkime puanı 1 Puanları 0 thetuzla' Alıntı: Yeşil ışık ise R-Link mevcut ondan dolayı aktif. Genişletmek için tıkla ... aynen yeşil ışık saolasın görünce şaşırdım rlink mevcut olabileceği aklıma gelmedi.
thetuzla' Alıntı: Yeşil ışık ise R-Link mevcut ondan dolayı aktif. Genişletmek için tıkla ... aynen yeşil ışık saolasın görünce şaşırdım rlink mevcut olabileceği aklıma gelmedi.
20 Nis 2016 #18 Olcaay Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Mar 2016 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Hayırlı olsun. Ben de düşünüyorum. Yazılım'ı nerden yaptırdınız. Yazımlım dşında bir değişiklik yaptırdınız mı?
Hayırlı olsun. Ben de düşünüyorum. Yazılım'ı nerden yaptırdınız. Yazımlım dşında bir değişiklik yaptırdınız mı?
20 Nis 2016 Konuyu Başlatan #19 thetuzla Güray GÜRBÜZ Captur Outdoor 1.5 Dci EDC , Süper Moderator 34-İstanbul Katılım 26 Ara 2014 Mesajlar 3,329 Tepkime puanı 2 Puanları 38 Yaş 48 Olcaay' Alıntı: Hayırlı olsun. Ben de düşünüyorum. Yazılım'ı nerden yaptırdınız. Yazımlım dşında bir değişiklik yaptırdınız mı? Genişletmek için tıkla ... Ailemize Hoş Geldiniz. Kendinizi üye tanıtım formuna göre Burdan tanıtabilirseniz seviniriz. Yazılımı forum sponsorumuz baseltuning 'ten Can Bey uguladı.Onun haricinde farklı bir işlem yapılmadı. http://www.baseltuning.com/
Olcaay' Alıntı: Hayırlı olsun. Ben de düşünüyorum. Yazılım'ı nerden yaptırdınız. Yazımlım dşında bir değişiklik yaptırdınız mı? Genişletmek için tıkla ... Ailemize Hoş Geldiniz. Kendinizi üye tanıtım formuna göre Burdan tanıtabilirseniz seviniriz. Yazılımı forum sponsorumuz baseltuning 'ten Can Bey uguladı.Onun haricinde farklı bir işlem yapılmadı. http://www.baseltuning.com/
8 May 2016 #20 Shadow39 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 8 May 2016 Mesajlar 13 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Otomatik vites almadım ve çok pişmanım