• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

CSZ Meggy Yeni FAR Stiliyle :)

Güzel olmuş.. Arkadaşların dediği gibi faz1 deki daha iyi duruyor.. :)
Bende düşünüyorum aslında çok güzel duruyor ama kışın pek arabaya binmediğimden eriniyorum :)
 
Güzel olmuş.. Arkadaşların dediği gibi faz1 deki daha iyi duruyor.. :)
Bende düşünüyorum aslında çok güzel duruyor ama kışın pek arabaya binmediğimden eriniyorum :)

Eyvallah ... Yokmu faz 1 arttiran
 
Bence Faz1 in stopaları orjinal daha iyi. Bir de birşey sormak istiyorum ön farlarda aydınlatma performansı nasıl ?
 
Bence Faz1 in stopaları orjinal daha iyi. Bir de birşey sormak istiyorum ön farlarda aydınlatma performansı nasıl ?
Aydınlatmada herhangi bi eksilme söz konusu değil.
 
Geri
Üst