- Konuyu Başlatan
- #41
- Katılım
- 30 Nis 2011
- Mesajlar
- 238
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
yakışmış. konuyu okuyunca komple kırmızı kaplamışsınız sandım bende onu yapıcam bakalım güzel duracakmı?
komple kırmızısını da görmüştüm hiç güzel durmuyırdu bana göre.. kesinlikle güzel duracaktır

.belli bir kalıp yaptın mı yaparken ,fön makine ile neyaptın ve folyonun maliyeti nedir sorularımı cevaplarsan sevnirim 

