- Katılım
- 21 Haz 2026
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhabalar Araçımda Enjeksiyon uyarı çıktı bilgisayara bağladım egr arıza p0488 arıza vardı ,ama araba ne çekiş problemi ne duman atma hiçbir problem yoktu yinede egryi söküp temizledim,resiölerden göreceğiniz üzere son resimdeki arızaları yine veriyor ,araba 10 dk gidince enjeksiyon hatası cıkıyor ,park edip 1-2 saat sonra çalıştırdığımda ekranda arza olmuyor ama 10-15 dk sürünce yine beliyor ekranda sizce sorun nerde olabilir






