• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Hangi yakıt istasyonunu tavsiye edersiniz?

erbilkeskin

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
aracım 1,5 dci fluence privilage hangi istasyondan alayım yakıtı??? en performanslı dizel hangisi???
 
shell den gayet memnunuz ama 95 oktan dizel değil :D
 
ben opetçiyim
 
bu işin özeti anlayacağın gibi kendin deneyip karar vereceksin hangisini kullanacağına :eyv
 
önceden benzini opetten alıyordum...bana da sheelli çok övdüler neyse artık dediğiniz gibi onu da deneyecem karar vereceğim...
 
Shell veya BP
 
total veya shell bence..
 
BP den alıyorum...
 
Geri
Üst