- Katılım
- 14 Ocak 2011
- Mesajlar
- 112
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
sakaryadan hoşgeldin aramıza
bende 2yıl hendek mes.yük.okulunda okudum bilirim az çok oraları
bende 2yıl hendek mes.yük.okulunda okudum bilirim az çok oralarıGüncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.