- Katılım
- 14 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,749
- Tepkime puanı
- 61
- Puanları
- 48
- Yaş
- 50
Meganı sıfır mu aldın uğur abi hehe
On numara olmuş abi resmen sıfır gibi olmuş araç maşallah ben bu wd-40ı sadece kaportayla kalmadım egzoscuya gidip aracın altına inip bütün bağlantı yerlerini yağladım travers vs vs fren diskleri araçtan gelen boş sesleri hepsi kesildi
Emrecim o benim gönlümün sıfırı

