- Katılım
- 25 Ocak 2017
- Mesajlar
- 70
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
Arkadaşlar merhaba. Clio 4 aracimi sozde komşunun apartmanın önüne çektiğim için tartıştık. Ertesi gün anten kirilip aracın üstüne konmus ve lastiğin altına cam şişe yerleştirilmiş. Allah ıslah etsin neyse. Size sorum anteni alıp kendim değiştirebilir miyim? Ve nereden almami tavsiye edersiniz?

şikayetçi olun o ibineden. ne diye sineye çekip kendiniz anten alıyorsunuz? yoksa araç olmaması gereken yerde mi? 