Kalorifer peteği ( Deliktir , bağlantı noktaları gevşektir )
Radyatör ( Deliktir )
Tüm hortumlar ( Bağlantı noktaları veya hortumlarda yırtık vardır ) ( Radyatör Alt Hortumu , üst hortumu )
Devir Daim Borusu ( Çatlayabilir )
Devir daim pompası ( Devir daim pompası renaultlarda çabuk bozulabiliyor )
Termostat kutusu ( Termostat su sisteminin en önemli parçalarındandır . )
Genleşme kavanozu ( Genleşme kavanozu çatlaktır yada bağlantı noktalarında sıkıntı vardır )
Genleşme kavanozu kapağı ( Bu kapak termostatlıdır , bozulduğunda sistemde kaçak olabiliyor )
Silindir kapak contası ( Silindir kapak contası yanıktır yada eziktir )
Silindir kapağı ( Silindir kapağı çatlayabilir , çatlak olduğunda silindirlere su gönderir , anlamak için sabah arabanın teklemesi yeterlidir )
LPG Sistemi ( LPG sistemi aracınızın motor suyu sistemini kullanan sistemlerdendir , orjinal hortumlar kesilerek yapıldığı için bağlantılarda sıkıntı olabilir . )
Motor suyunun eksilmesine neden olan parçaları aklıma geldiğince sıraladım .
Bunların tümünü tek tek kontrol ettirin . Değiştirin demiyorum ama kontrol ettirin .
Benim çok canım yandı su eksiltme olayından..Ondan bu sistemi komple ezberledim .