• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Maske nasil olmus???

ercintaskann

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
30
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
66def609576fd412c1a96b93796ca1e4.jpg
 
​Gayet güzel olmuş kardeşim güle güle eskit :eyv
 
Tesekkurler..eskirmi bilmem havalar isininca cikartirim;)
 
Değişik olmuş :)
 
Güle, güle kullan senin içine sindiyse sıkıntı yok. Benden tavsiye sık,sık çıkartıp altını temizle toz çok toplanır altına kaputun boyasına zarar verir.:eyv
 
Haftada bir cikartip temizlemeyi dusunuyorum arada deisiklik lazim;)
 
Aslinda sisleri acinca daha alimli duruyo olede bi resmini paylasirim
 
Degisik olmus.:)
 
Braz;)
 
10 numara başkan nerden aldın benımle paylasırsan bende alayım göybulutuma :)
 
Geri
Üst