- Katılım
- 4 Ağu 2015
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Herkese merhaba,
Geçen hafta Megane sedan 1.5 Dci EDC İcon test sürüşüne çıktık.2011 Megane Sport Tourer kullanıyorum ve ilk farkettiğim nokta güzel asfaltta yeni megane'ın daha iyi yalıtıma sahip olmasıydı.Sonuçta 5 sene geçti üzerinden
kısa bir çevre yolu turundan sonra daha kötü asfaltı olan bir yola çıktım ve 110-120 km\h civarında aracı dinledim,camlarda yalıtım iyi ancak yol sesini beklentime göre biraz fazla alıyor. Lastik basınçlarını kontrol etmeme fırsat olmadı ancak 100 km\h hızda ani fren yapınca bariz sola çekti,test aracında bir sorun olduğunu düşünüyorum yoksa bu kadar çekmesi abartı bir durum. Ve beni en rahatsız eden konu direksiyonda birkaç derecelik boşluk var.Boşluktan kastım araçla düz yolda giderken birkaç derecelik slalom yaptığınızda geç tepki veriyor,bunun da yeni elektronik sistemden kaynaklandığını düşünüyorum ve tüm sürüş modlarında aynı malesef, sport tourer çok daha keskin. Kendi aracımla 130-140 Km\h hızla girdiğim viraja 120 ile girdim ve net gezindi,yanal rüzgar almış olabiliriz uzun süre test edemedim ama sport tourer'e göre yol tutuşu geride bence. Gelelim en olumlu yönlere,trim sesi duymadım,ekran karışık olmakla çok kullanışlı ve renkler harika. Tasarım bence güzel ve ilk seri olmasına rağmen beni makyajla demiyor.BMW'nin i serisine teknoloji yaklaşımı nasılsa Renault'un da Megane'a yaklaşımı aynı bence,gırtlak dolu
Kısacası f/p ürünü bence. Sorunlar ve olumlu yönler konularında sizlerin de yorumlarını bekliyorum,yolunuz açık olsun 
Geçen hafta Megane sedan 1.5 Dci EDC İcon test sürüşüne çıktık.2011 Megane Sport Tourer kullanıyorum ve ilk farkettiğim nokta güzel asfaltta yeni megane'ın daha iyi yalıtıma sahip olmasıydı.Sonuçta 5 sene geçti üzerinden


