öncellikle geçmiş olsun,
renault servisleri konusunda oldukça yardımsever ve ılımlı başka firmalarda kullanıcı hatası deyip kakalanacak şeyleri renault sizler için genelde empati yapıp full destek veren servisler.
fakat gerçekten çok ama çok fazla yalanda söyleyen bir servis ağı maalesef, bunun temel sebebi gelen araçlarının %65i filo satış şirket araçları olması, nede olsa kimse umursamaz / farketmez mantığıyla bir sürü yapmadıkları şeyleri yaptı olarak bilgilendirmek bir yana zaman zaman o derece ileri gidiyorki para bile talep ediyorlar.
forumlarında araç lastik basşınçlarını kontrol ettiklerini işaretledikleri için hususi gözlede rahatça görükecek seviyede düşük olan 18psi indirdim adam serviste kontrol ettil işaretlemiş dışarı çağırdım dedim bu ne körmüsün adam ciddi ciddi dönüp siboblarınızı kontrol etmemiz lazım kaçak vardır dedi yok artık dedim içinden
bunun üzerine sadece ertesi gün meslekdaşımın aracını bıraktık rot balans için kiraladığımız firmadan özel izin alındı (normalde bize fatura ediyorlar) onlarda hayret verici şekilde onayladı ama sizce servis naptı?
hususi lastiği fren tozu içersinde bıraktıki elle sökülür ise parmak izin olsun yada teker takılı yandan balans yaparlarsa iz çıksın ve bunu istediğimiz için araç yıkanmasın dedik döndüğümüzde en ufak iz yok dedik yaptınızmı cevap : evet
abi dedim sizi sosyal medyaya veriyoruz aracın üzerinde kamera vardı sizide şu an yaka kamerasından çekiyoruz adam bir anda kıpkırmızı oluverdi 1001 özürler vs ogün bugündür o servisteki müdür araya girdi ve benim araba özel muamelle görüyor renault girityor mercedes çıkıyor
özet: laflarına çok güvenme muhtemelen ciddi bir sorun vardı çözdüler ve teslim ettiler söylemiyorlardır öyle 37 derecede sıçakta yatan arabaya birşey olacak olsa bizim burada adana'da araba kalmazdı kanunen 44max gösteriliypr termostatlar 54 okuyor zaman zaman
