Piston Türkiye deki kaçak benzinle erirmi

XMalwinkaX

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
arkadaslar uzun zamandır solventli benzin kullanıyorum bir arkadas bu benzini kullanırsam pistonların bu sekilde eriyecegini dedi siz ne dersiniz gerçekten türkiye deki kaçak benzinle piston erirmi

piston3.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikle sizi üye tanıtım bolumlerınde tanırsak iyi olur
 
bazı uyanık akaryakıt istasyonlarının benzine solvent karıştırıp kaçak sattığını duydum da bilinçli olarak solventli benzin kullanmaktaki sebebinizi merak ettim? :D
 
Arkadaşlar üye olan kişi forumu kullanamıyor olabilir,biz yardımcı olmamız lazım lütfen saygı çerçevesinde yazımızı yazalım.
Arkadasım üye bölümü bu linkte tıkla kendini tanıt gereken yardımı ilgi alakayı sitemizce görürsün merak etme:)
ÜYE TANITIMLARI
 
sorma cevp vermeycekmisniz
 
DIGER BOLGELERI BILEMIYORUM ANCAK ANKARA VE ZONGULDAK GUZERGAHINDA BULUNAN ARKADAŞLAR EREGLI VE DEVREK DAHIL YAKLAŞIK 2,5 - 3 AY ONCE BU MERKEZLERDE SOLVENTLI BENZIN SATILDIGINDAN ŞUPHELENILMEKTEDIR. BU DURUM ARACLARINIZIN ONCELIKLE BENZIN POMPALARINI BOZMAKTA OLUP GENELLIKLE TAM BOZULMAYA NEDEN OLMADAN SABAHLARI ARACINIZIN GEC CALIŞMASINA NEDEN OLMAKTADIR. BAŞKA TAHRIBATLAR YAPMAKTADIR ANCAK BU DURUM ILERI DERECELERE GITTIGI TAKTIRDE PISTON TEPELERINI DELMEYE KADAR GITMEKTEDIR ALACAGINIZ BENZINLERI MUTLAKA TANINAN IYI KALITE BENZIN SATAN ŞIRKET YADA BAYILERDEN ALIN VE BERABERINDE MUTLAKA ARACINIZIN KM SINI ALDIGINIZ BENZIN MIKTARINI ICEREN FATURA ALINIZ BU FATURA BOYLE DURUMLARDA YAPILACAK BENZIN ANALIZI SONRASI MASRAFLARINIZI EN AZINDAN TAZMIN ETTIRMENIZE NEDEN OLACAKTIR.

alıntıdıır
BRC LPG Sıralı Otogaz -Sıralı LPG Dönüşüm Sistemleri. BRC Türkiye - HABERLER
 
Aslında karmaşık bir elektronik yapıya sahip olan enjektör sistemlerinin ömrü son derece uzun. Üretim tekniği ve kullanılan materyaller sayesinde 200-250 bin km sorun çıkartmadan kullanılabilen enjektörler, en az bir milyar kere tetiklemeleri öngörülen bu süreç içinde belli periyotlarla bakım ihtiyacı duyuyor. Bunun temel nedeni de enjektörlerin iğne denilen ucunda, benzin akışının gerçekleştiği noktada yakıtın bıraktığı, zamanla tabakalaşan pislikler. Üretim aşamasında milimetrenin binde biri kadar hata çıktığında bile çürüğe ayrılan enjektörlerin iç yüzeyinde birikebilecek 5 mikron kalınlığında bir tabaka yakıt akışının yüzde 25’ini kısabiliyor. Ve yakıt debisinin bu pislikler nedeniyle yüzde 10 azalması bile yanma kalitesinde düşüşlere, motor performansında ciddi azalmalara neden oluyor. Çok noktadan enjeksiyonlu sistemlerde silindirler arası dengesizlik yaşanıyor. Bu sonuçlar yakıt tüketiminde ciddi artışlara neden olabileceği gibi motor verimsiz ve sarsıntılı çalıştığından yakın gelecekte piston ve segmanlarda da sorunlara yol açabiliyor.

Bu sebeble benzin kullanımlarınızda kesinlikle solventli benzinden kacınınız..

Sevgiler
EVREN

Not: Konuyla ilgili detayları burdan takip edebilir, bilgi dagarcıgınızı genişletebilirsiniz.

 
Son düzenleme:
ucuz etin yahnisi misali ;)
 
Bi dolap dönüyor ama anlamadım :)
bilerek solventli benzin kullanan bir arkadaş!!! geliyor -belki de bilmeyerek- internete foruma yabancı olduğunu söylüyor ama resim eklemeyi şak diye biliyor :)
Bazı arkadaşlardan sululuk noktasına varan bi karşılama görüyor. Tuhaf şeyler oldu şu son yarım saate anlamadım gitti. Anlatan olursa Arabistana iltica etmekten vazgeçeceğim. :)
 
piston erir yani teskür ederin herkese
 
Geri
Üst