• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

renault 12 teknikresim ve fabrika çıkışı renk kataloğu

vay anasını çok basit geldi gözüme birden :D
 
Teknik resimi bile güzel mübareğin eline sağlık kardeşim:)
 
Tam Clasik Ya
 
Orta fotoğraftaki R12 kullanma kılvuzunda da var aynı resim :) , Bizim "85 Renoda vardı üstünde gitti ne günlerdi be :)
 
Kangoo'dan 21 cm daha darmış...:)
 
Geri
Üst