• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Sizde de 110 km'den sonra motor zorlanıyor mu?

direk zatn kmde 10 12 litre yakmaya başlıyor:cool:
 
Değerli arkadaşlar 2005 Clio 1,5 DCİ aracımla 2006 yazında İstanbul - Edirne istikametinde (bilirsiniz neredeyse hiç viraj yok) hız ibresi 190-193 Km/s'ye ulaştı. Tabi yakıt o biçim!!! Artık hırçın kullanmıyorum ama arkadaşın bahsettiği 110 bandında benim aracım da zorlanır gibi oluyor sonra rahatlıyor ve 130-140 rahat gidiyor.
 
Geri
Üst