• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

symbol 1.5 dci 2013 model 75 HP aracın yol bilgisayarını açtırmalı mıyım?

mühendisbirbey

Kayıtlı Üye
44-Malatya
Katılım
17 Ağu 2024
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
symbol 1.5 dci 2013 model 75 HP aracın yol bilgisayarını açtırmalı mıyım?
 
Araca değer katar daha kullanışlı olur, bence açılmalı.
Bildiğim kadarıyla + olarak yokuş kalkış desteğide aktif ettirilebiliyor.
Aracın modeline ya da beyin modeline göre değişkenlik gösterebiliyor diye biliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: mühendisbirbey
Araç daha keyifli oluyor ben açtrımıştım...
 
Geri
Üst