- Katılım
- 3 May 2015
- Mesajlar
- 367
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Geçen hafta seyahatim esnasında şoför tarafı cam açma/kapama düğmem durup dururken arızalanmıştı. Adana'da yetkili servis İsotlar ellerinde hazırda olmadığı için sağolsunlar düğmelerin yerini değişerek geçici olarak onardılar ve dönüşte İstanbul'da servisime başvurmamı söylediler. Aynı zamanda aracımın garantisi bittiği için müşteri memnuniyetine de durumu bildirmemi önerdiler. (Bu arada fiyatını sordum 350 TL imiş!)
Geçici tamiratla sorunsuz olarak İstanbul dönüşü evime yakın olan Kartal/ASF'ye giderek durumu anlattım. Sağolsun müşteri temsilcisi Bahadırhan bey kardeşim çok yardımcı oldu ve Mais ile görüştüler. Bu sabah beni telefonla arayan Bahadırhan bey Mais'in ücretsiz değişimi onayladığını ve parça bej renk olduğu için Çarşamba günü sabah takmak için servise davet etti.
Kızdığımız zaman hemen eleştiriyoruz elbet ama güzel şeyleri de mutlaka takdir etmek lazım
. MAİS'e ve yardımları için Adana/İsotlar servisine, özellikle Kartal/ASF müşteri temsilcisi Bahadırhan bey kardeşime çok çok teşekkür ederim. Müşteri memnuniyeti denilen şey bu olsa gerek.
Geçici tamiratla sorunsuz olarak İstanbul dönüşü evime yakın olan Kartal/ASF'ye giderek durumu anlattım. Sağolsun müşteri temsilcisi Bahadırhan bey kardeşim çok yardımcı oldu ve Mais ile görüştüler. Bu sabah beni telefonla arayan Bahadırhan bey Mais'in ücretsiz değişimi onayladığını ve parça bej renk olduğu için Çarşamba günü sabah takmak için servise davet etti.
Kızdığımız zaman hemen eleştiriyoruz elbet ama güzel şeyleri de mutlaka takdir etmek lazım

